Raggamuffin
Aktiv medlem
Visa din BMC
Snyggt!
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Snyggt, vad är det för något? Är det alu eller kolfiber ram?magnus70 sa:Min första BMC.
Raggamuffin sa:Tävlingsklar
xyklisten sa:Inte alls otänkbart att det dyker upp några fler bilder i den här tråden imorgon ;)
Falksten sa:Uppdatering.
Nya Ashima Red skivor ( syns dåligt på bild) samt nya Onza Canis däck :)
Nu saknas bara ett par vita handtag så är hojen redo för vår och sommar!
Men duuu fy fan va fin!!Falksten sa:BMC TE02 med Enve fälgar.
Nu är den äntligen "ombyggd" och provkörd :-)xyklisten sa:Min nya BMC Teammachine slr02. 105-gruppen kommer att ersättas med Force22.
Raggamuffin sa:Tävlingsklar
Fulkinesen sa:Raggamuffin sa:Tävlingsklar
WTF!? Du fotade din på samma ställe som jag fotade min!!
gsb sa:Var köper man sin BMC billigast/bäst?
gerrardsdobbar sa:gsb sa:Var köper man sin BMC billigast/bäst?
Well, var bor du?
Raggamuffin sa:Haha :D
Kände igen stenen på ditt foto, blir några vändor där ibland för att slita upp ditt nya spår och kom att tänka på det när jag gled förbi en dag och tyckte det var lite roligt. Tog en stund innan det upptäcktes ;).
/ Swiss machinery.
Skogling sa:Fulkinesen sa:Raggamuffin sa:Tävlingsklar
WTF!? Du fotade din på samma ställe som jag fotade min!!
Äsch!
Är detta på riktigt är det fan scary! :o
gsb sa:gerrardsdobbar sa:gsb sa:Var köper man sin BMC billigast/bäst?
Well, var bor du?
Default = Sthlm ;-)
gerrardsdobbar sa:gsb sa:gerrardsdobbar sa:gsb sa:Var köper man sin BMC billigast/bäst?
Well, var bor du?
Default = Sthlm ;-)
Team Sportia Barkarby är BMCs återförsäljare i Stockholm. Jag köpte min i Falun (erbjöd inbyte).
http://www.teamsportia.se/kampanjer/bmc
Kände igen stenen på ditt foto, blir några vändor där ibland för att slita upp ditt nya spår och kom att tänka på det när jag gled förbi en dag och tyckte det var lite roligt. Tog en stund innan det upptäcktes ;).
/ Swiss machinery.
gerrardsdobbar sa:Team Sportia Barkarby är BMCs återförsäljare i Stockholm. Jag köpte min i Falun (erbjöd inbyte).
http://www.teamsportia.se/kampanjer/bmc
/ Swiss machinery.
Jag brukar alltid röra till det när jag kommer ut ur skogen och fortsätter ner till Skåneleden och upp för branta backen på "andra sidan". Där vid alla grindarna.Fulkinesen sa:Gött att där är fler som hittar dit! Som det är nu så går ju det nya spåret mer-eller-mindre rakt fram till där man kan gå på det gamla spåret igen. Jag tänkte jobba på det lite och få till lite svängar, kanske dra upp det uppför backen, och nerför igen. Det blir ett projekt.