Visa din Bob Jackson
Den där var 5/5 i min bok.Var ju tvungen att göra en mock-up... Tror att jag är kär!
Edit: Hur tänkte du runt valet av stål? Nyfiken för jag har dålig koll på nya Reynolds.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Den där var 5/5 i min bok.Var ju tvungen att göra en mock-up... Tror att jag är kär!
Jag köpt den begagnad så det är inte jag som valt legeringenDen där var 5/5 i min bok.
Edit: Hur tänkte du runt valet av stål? Nyfiken för jag har dålig koll på nya Reynolds.
Ja, dessutom har den ju 135mm baktriangel så det är plats för hjul med moderna växlar.Nu saknar jag min gamla World Tour....
Det där blir så snyggt!
Vad är annorlunda?:) är det bara godstjocklek (tjockare än 853 tex va?) eller annat också?Reynolds 631 är nog så bra stål som går att finna till en sån här typ av cykel tänker jag, rambyggaren visste vad han gjorde när det rörsetet valdes :)
Det är samma stål men 853 är härdat och 631 inte värmebehandlat.Vad är annorlunda?:) är det bara godstjocklek (tjockare än 853 tex va?) eller annat också?
Det behövs definitivt en byggtråd på denna för att lysa upp detta regniga mörker.Bob har fått däck, vevlager och vevparti. Temporärt iallafall medan jag funderar på hur bygget ska fortsätta. Jag tänker iallafall modern touringhoj. Mm kanske ska göra en egen byggtråd...
Bara att lasta i en grillad kyckling o åka :DBörjar bannemig likna en touringhoj.
@marr tack för styrväskan! Fick klickfix-fästet att passa med lite modifieringar för kablarna. Väskan där bak är från Vaude, också med Klickfix. Och så bytte jag sadelstolpen till en 27,2mm som det ska vara från den 26,8mm som satt där.
Grillad? Nä.. ungrare panerar och friterar allt!Bara att lasta i en grillad kyckling o åka :D
Du kanske kan hälla i några liter gulaschsoppa?Grillad? Nä.. ungrare panerar och friterar allt!![]()
Ett par burkar Felix får ju absolut plats i väskan...Du kanske kan hälla i några liter gulaschsoppa?