Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Varför visste jag att den kommentaren skulle komma? :-Dgarfunkel sa:Sadelvinkeln ser inte så komfortig ut ;)
Fondriest sa:Canyon Aeroad Ultegra 2017 Di 2 Storlek S
Härligt att äntligen få se att Canyon faktiskt sålt en Endurace SLX! Det är en av de hetaste på min lista av alternativ, så nåt slags intryck vore superintressant!Manurhin2 sa:Canyon endurace slx 8.1 DZero
jeccou sa:Härligt att äntligen få se att Canyon faktiskt sålt en Endurace SLX! Det är en av de hetaste på min lista av alternativ, så nåt slags intryck vore superintressant!Manurhin2 sa:Canyon endurace DZero
Manurhin2 sa:Riktigt nöjd .
Var nöjd redan med min vanliga Endurace strl L
Denna SLX strl M är inställd lika med hjälp av byte till 110-stam/styre , vilket är gratis , förutom att styret är något lägre med mer att sänka .
Upplevs snäppet rappare än förra , dessutom med skivor vilket var det som fick mig att byta och trevligaa originalhjul .
Enda haken är väl priset men jämförbara cyklar av andra märken är dyrare .
Räknar med att min blir komplett när dom släpper Etap disc :-)
RoggAj sa:Min 2016 års Spectral AL 6.0 inköpt i november.. =)
tomas.backe sa:Canyon Ultimate CF SLX 8.0 2016
Ultegra, nytt för i år Enve SES 4.5 med Turbo Cotton 26mm
detvanligavartaget sa:Premiärtur med Neuron 6.9 2017. Supershysst hoj för priset, och klart bättre än vad jag är som cyklist. Lite ovan vid geometrin, men jag kommer nog att vänja mig snart.
AX3L sa:detvanligavartaget sa:Premiärtur med Neuron 6.9 2017. Supershysst hoj för priset, och klart bättre än vad jag är som cyklist. Lite ovan vid geometrin, men jag kommer nog att vänja mig snart.
Tre råd:
Skaffa dropper.
Skaffa dropper.
Skaffa dropper.
Hur lång är du? Cykeln är fin men ser galet hög ut. Vad blir det istället, eller har du för många cyklar redan?HåkanC sa:Den är till salu https://happyride.se/annonser/ad.php?id=25182
/Håkan
Snygg cykel :)tomas.backe sa:Canyon Inflite SLX 8.0 PRO RACE 2017
Bestämde att sommaren var här nu och slängde på ett set Challenge Strada Bianca Open Tubular 36mm. Väntar bara på att få ta av stänkorna.
AX3L sa:detvanligavartaget sa:Premiärtur med Neuron 6.9 2017. Supershysst hoj för priset, och klart bättre än vad jag är som cyklist. Lite ovan vid geometrin, men jag kommer nog att vänja mig snart.
Tre råd:
Skaffa dropper.
Skaffa dropper.
Skaffa dropper.
Chiibi sa:Canyon Aeroad CF SLX disc 8.0 Di2
Size: 2XS
:)