Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
marr sa:
marr sa:
Jonte H sa:Vad är det för kärra?
ForesterGuy sa:Jonte H sa:Vad är det för kärra?
Draken.
https://happyride.se/forum/read.php/1/2405932/page=1Oakenbeach sa:
Avundsjuk blir man :O
Lust att droppa specs?
Jonte H sa:ForesterGuy sa:Jonte H sa:Vad är det för kärra?
Draken.
Coolt :tummenupp
Tomcaten sa:Äntligen färdigt. 82-83 cm brett, högt med spacers o 10 rise och 60 lång stam.
BjornR sa:Tomcaten sa:Äntligen färdigt. 82-83 cm brett, högt med spacers o 10 rise och 60 lång stam.
Ditt framdäck är åt fel håll.
BjornR sa:Tomcaten sa:Äntligen färdigt. 82-83 cm brett, högt med spacers o 10 rise och 60 lång stam.
Ditt framdäck är åt fel håll.
Skogling sa:
ceel sa:Skogling sa:
Inte pilla på telefonen när du flyger ;)
Makten sa:Vinterbump!
Styre: Easton Havoc karbång
Bromsar: Magura MT6
Dropperreglage: Bike Yoke
Växelreglage: XTR
Styrändpluttar: ODI
Grepp: ESI Extra chunky
Styrstam: 77Designz
Topcap: Hope
Luftlocket och dämparreglaget på gaffeln är avanodiserade med kaustiksoda. Förmodligen skulle det gå att få bort klämmorna för dropperreglage och växel med nån slags matchmaker, men jag undrar om jag verkligen kan få grejerna där jag vill ha dem då.
Luftlocket och dämparreglaget på gaffeln är avanodiserade med kaustiksoda. Förmodligen skulle det gå att få bort klämmorna för dropperreglage och växel med nån slags matchmaker, men jag undrar om jag verkligen kan få grejerna där jag vill ha dem då.