Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Hk sa:
Haha, har inte alls satt mig in i geo på AM.. sorry. Finns ett air spring Upgrade kit till gaffeln så man kan öka till 150mm, på tal om slaglängd och självförtroende. Får se om det blir någon sånt kit för mig. Första ska jag bli bekväm med denna.
tobot sa:Har inte så många cyklar att jämföra med men jag tycker att min AM 4.2 är mer lättrampad än min förra cykel, en kona process 134.
Tom__ sa:tobot sa:Har inte så många cyklar att jämföra med men jag tycker att min AM 4.2 är mer lättrampad än min förra cykel, en kona process 134.
Det låter ju bra!.
Klättringen då? ?
Tom__ sa:tobot sa:Har inte så många cyklar att jämföra med men jag tycker att min AM 4.2 är mer lättrampad än min förra cykel, en kona process 134.
Det låter ju bra!.
Klättringen då? ?
Paco sa:Då har även jag klickat hem en Meta am 27.
larsaw sa:Paco sa:Då har även jag klickat hem en Meta am 27.
Aha’ så det är så det går när man sviker ”steel is real”... ;D
Paco sa:Då har även jag klickat hem en Meta am 27.
Paco sa:larsaw sa:Paco sa:Då har även jag klickat hem en Meta am 27.
Aha’ så det är så det går när man sviker ”steel is real”... ;D
Haha va fan, tre av mina fyra hojar är ju stål! ??
unsuspected sa:Skulle en Meta TR 29 passa i park(Flottsbro/Järvsö) och Hellas för en +100kg tung nybörjare eller bör en titta på AM modellerna istället?
Startgas sa:Det finns ju även Meta TR 29 British Edition med 150/130.
unsuspected sa:112,4kg enligt senaste vägningen i måndags men är påväg ner. Vill bara att sakerna ska hålla för min vikt.
Gillar helst att cykla utför medan uppför och platt är mest transportsträckor av resan till målet. Behöver ha mågot att göra nu när snowboardsäsongen är över.
BE är riktigt fin men tyvärr nästan dubbla budgeten. Håller mig gärna runt 25k för min första FS
Paco sa:Inte helt redo att visas än men vilket jävla bök det var att dra slangen till droppern i denna ram!?
Måste nog ta en whisky innan det byggs vidare....
unsuspected sa:Vad får den för slag?
WSB sa:Hur lång tid tog det för er att få hem hojen? Min skickades i fredags och på FedEx-spårning står det leverans nästa måndag den 24e... Känns lång tid för "priority freight"..
Startgas sa:Snyggt, vad är det för storlek?
Paco sa:Längre än så här kommer vi inte idag. Väntar på vevar och en kassett från B24 men har planerat in en testrunda i JBP nästa helg.
Klart du ska köpa en FS! Då kanske du kan köra ifrån mig i nerförsbackarna och få revansch ifrån gatans svartrejs?unsuspected sa:112,4kg enligt senaste vägningen i måndags men är påväg ner. Vill bara att sakerna ska hålla för min vikt.
Gillar helst att cykla utför medan uppför och platt är mest transportsträckor av resan till målet. Behöver ha mågot att göra nu när snowboardsäsongen är över.
BE är riktigt fin men tyvärr nästan dubbla budgeten. Håller mig gärna runt 25k för min första FS
magedb sa:Leverans idag, beställde i onsdags. Kudos till Fedex som ringde en halvtimme innan och kollade om man var hemma.
Paco sa:Då var den klar och målet med att slå marrs Mega290 på 15,5kg fixades med väldigt lite marginal?