Visa din CUBE

chrisbe

Ny medlem
Visa din CUBE
Min finfina Cube X-Race cross från -2011. Inhandlades begagnad -2013 från trevlig Jönköpingsbo, Används mest till vintercykling men har även provat på det där cyclocrossandet. Och ja, styrlindan är ännu skitigare nu.. [skäms]
8502600989.jpg

Pluttis

Ny medlem
Visa din CUBE
Någon som har en Cube Cross race disc pro 2015 o kan kolla vad det är för serienummer på Mavic Aksium Disc one hjulen...behöver veta om serienumret är med beteckningen CF eller CR för att veta vilka axel adaptrar som passar mina hjul/nav ...ska enlig Mavic vara ingraverat på fälgarna eller sitta på ett klistermärke. Jag har inget ingraverat på mina fälgar vad jag kan se o har strippat dom på dekaler ?

Bilagor

Örjan Lax

Aktiv medlem
Visa din CUBE
Okej, ingen komplett cykel men...beställde en ny ram i onsdags från https://www.bike-discount.de/en/buy/cube-curve-pro-frame-lime-n-black-693233 och idag kom en mycket trevlig kvinna från PostNord och överlämnade ett stort paket vid min dörr. :)
Mycket välpackat av B-D med MASSOR av bubbelplast och wellpapp.

Det ska så småningom byggas en "året-runt-allt-i-allo-stads-och-långfärdscykel" av den gyllengul-gröna skapelsen.

180828_0001.JPG

180828_0002.JPG

180828_0003.JPG

180828_0004.JPG

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer