Visa din cykel inför 2016
calleking sa:Canyon Aeroad CF SLX 8.0 DI2!
Hård.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
calleking sa:Canyon Aeroad CF SLX 8.0 DI2!
Hogren sa:Blev nya hjul inför året
crilee sa:Den här ska jag gnida rumpan på i sommar! Sen håller jag på att blåsa liv i en gammal GT Zaskar för lite skogscykling!
marr sa:Min uppdaterade CX/Glida runt på asfalt cykel.
ostrand sa:Årets vapen.
anderssvensson sa:Premiärcykling på min nya Trek Top Fuel 9.8SL igår!!
Så jäklar roligt med FS!!
Hogren sa:Blev nya hjul inför året
Jeppe_E sa:marr sa:Min uppdaterade CX/Glida runt på asfalt cykel.
Blev riktigt bra Marr.
erik h sa:anderssvensson sa:Premiärcykling på min nya Trek Top Fuel 9.8SL igår!!
Så jäklar roligt med FS!!
Bra där! Hur är det med utrymme för stora däck bak? Den levereras med rätt smala däck och det ser inte jätterymligt ut på de bilder jag hittat, bara glömma att få in RR 2.35 eller finns det en chans?
rikhal sa:Nu är den klar inför 2016. Under vintern har den fått XT 1x11, Hope tech e4 bromsar och light-bicycle fälgar med nytt gummi.
Konkret sa:rikhal sa:Nu är den klar inför 2016. Under vintern har den fått XT 1x11, Hope tech e4 bromsar och light-bicycle fälgar med nytt gummi.
Helt rätt! Skit i möbler, tavlor och annat onödigt. Cykeln och uppgradering av cykeln är viktigast.
Arsozath sa:Blev en förtidig födelsedagspresent till mig själv. Så fort snön försvinner så blir det åka av!
[/quote
Berätta gärna hur den känns efter du prov cyklat :)
Johan_hudik sa:Arsozath sa:Blev en förtidig födelsedagspresent till mig själv. Så fort snön försvinner så blir det åka av!
[/quote
Berätta gärna hur den känns efter du prov cyklat :)
Första storhjulingen för mig. Första intrycket är att den är lätt. Andra att det var som att sitta på en traktor. Tredje att den klättrar riktigt bra. Dock har jag inte kört skog än, utan bara grusväg en sväng med hunden.
Konkret sa:rikhal sa:Nu är den klar inför 2016. Under vintern har den fått XT 1x11, Hope tech e4 bromsar och light-bicycle fälgar med nytt gummi.
Helt rätt! Skit i möbler, tavlor och annat onödigt. Cykeln och uppgradering av cykeln är viktigast.
slalom sa:Efter att ha köpt, måttat, mätt och cyklat allt stål, aluminium och världsmästarramar i kolfiber i över tio är min Serotta Atlanta från 95 den ramen som jag aldrig kommer att avyttra. 2016 blir säsong fem. 7.78kg utan sadelväskan.
Nicathu sa:thespy, den där är riktigt snygg!
Koffert sa:Process 153.
Vilken är den där ram? =)Tobbe A sa:Byggde en hardtail med Lauf gaffel, skruvade ihop den igår. Det blev XTR Di2, roval carbonhjul, väger in på 8.9 kg med lite fetare däck och slangar och barends så klart!
En Chinaram, köpte en billig bara för att testa hur dom är. Den har ett namn, Haideli.team_hink_racing sa:Vilken är den där ram? =)Tobbe A sa:Byggde en hardtail med Lauf gaffel, skruvade ihop den igår. Det blev XTR Di2, roval carbonhjul, väger in på 8.9 kg med lite fetare däck och slangar och barends så klart!
rikhal sa:Ååh, stilig! Jag har precis tänkt mig att bygga en jag med! Är du nöjd? Hur är den att cykla på?