Spindelbenen
Aktiv medlem
Visa din cykel inför 2016
Fortsätter med denna även i år. Får se om jag klarar mig helskinnad i år. Gick ju sådär förra året.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
tuta sa:Lite detaljer och finjustering återstår men det börjar närma sig.
WSB sa:Samma hoj som 2015 men massa nytt godis monterat!
JojjeM sa:WSB sa:Samma hoj som 2015 men massa nytt godis monterat!
Fräsigt!
Men MM även bak alltså?
/Johan
Rattnalle sa:Den är väl inte helt inkörd men jag har hunnit grisa ner den ordentligt ett par gånger iaf.patten sa:Rattnalle sa:Den blev inte så dum du. Hur mycket har det blivit cyklat på den?patten sa:Lägger upp den här också! Är trots allt detta året det är tänkt att den ska rulla...
Några km :) var dåligt före vid långvattnet ovanför öis-gården. Inväntar hisspinne och bättre före. Du då? Kört in birden ordentligt?
Vikken jävla jonne. Förpliktigar :)tuta sa:Lite detaljer och finjustering återstår men det börjar närma sig.
Johan A sa:Fortsätter med denna även i år. Får se om jag klarar mig helskinnad i år. Gick ju sådär förra året.
tuta sa:Lite detaljer och finjustering återstår men det börjar närma sig.
skier sa:Jäklar vad cool den var! Riktig Darth Vader-känsla på den.
Raggamuffin sa:Vikken jävla jonne. Förpliktigar :)
Jeppe_E sa:Supernice! vad är det för en...? FRD?
DanielW sa:Johan A sa:Fortsätter med denna även i år. Får se om jag klarar mig helskinnad i år. Gick ju sådär förra året.
Kör du inte cruiser?
Var det därför jag fick köpa din?Johan A sa:DanielW sa:Johan A sa:Fortsätter med denna även i år. Får se om jag klarar mig helskinnad i år. Gick ju sådär förra året.
Kör du inte cruiser?
Cruisers är ju asfula!!
lundatok sa:Var det därför jag fick köpa din?Johan A sa:DanielW sa:Johan A sa:Fortsätter med denna även i år. Får se om jag klarar mig helskinnad i år. Gick ju sådär förra året.
Kör du inte cruiser?
Cruisers är ju asfula!!
Stuvarn sa:Mina cyklar inför 2016....visserligen köpte jag Duden förra året men Cruxen å Stumpjumpern är inköpta 2016
Den stora frågan tycker jag är hur många cyklar som köpts per år senaste åren. Tycker det är olika varje gång :)Slobban sa:Stuvarn sa:Mina cyklar inför 2016....visserligen köpte jag Duden förra året men Cruxen å Stumpjumpern är inköpta 2016
Fresh
Vilken används mest?
Fixar duden allt?
:)
Den va g-g-galet fet!Crex sa:Får komma med här också.
Rattnalle sa:Den stora frågan tycker jag är hur många cyklar som köpts per år senaste åren. Tycker det är olika varje gång :)Slobban sa:Stuvarn sa:Mina cyklar inför 2016....visserligen köpte jag Duden förra året men Cruxen å Stumpjumpern är inköpta 2016
Fresh
Vilken används mest?
Fixar duden allt?
:)
Vernersson sa:Hade ju lovat mig själv i höstas att 2016 skulle bli ett år då ingen nyanskaffning skulle ske....
Gick väl sådär iom att jag klickade hem en hoj igår...
Postar bild på den när den dyker upp här hemma.
63,5° gaffelvinkel har den iaf :-D
AnteL sa:Nu är den klar för alla lopp i år.
Cannondale jekyl 1000 sa:AnteL sa:Nu är den klar för alla lopp i år.
Den där väger väl inte mer än 15kg?
Funderar på en likadan. Vore intressant att få ditt utlåtande.asomianders sa:Habit SE, får se om uppgraderingen till FS gör en lyckligare;-)
asomianders sa:Habit SE, får se om uppgraderingen till FS gör en lyckligare;-)
Jimel sa:Cannondale jekyl 1000 sa:AnteL sa:Nu är den klar för alla lopp i år.
Den där väger väl inte mer än 15kg?
Gissar på 14,9
Än så länge har jag inte kört så mycket, men det jag har kört har gjort mig rätt övertygad om att jag har valt rätt. Jämfört med äldre FS som jag haft så är den bättre på allt! Effektivare tramp, bättre fjädring/dämpning och framför allt roligare. Den klättrar dessutom nästan lika bra som min HT 29 men blir mycket roligare när det går nerför, kort sagt så är jag väldigt nöjd.Bring sa:Funderar på en likadan. Vore intressant att få ditt utlåtande.asomianders sa:Habit SE, får se om uppgraderingen till FS gör en lyckligare;-)
asomianders sa:Än så länge har jag inte kört så mycket, men det jag har kört har gjort mig rätt övertygad om att jag har valt rätt. Jämfört med äldre FS som jag haft så är den bättre på allt! Effektivare tramp, bättre fjädring/dämpning och framför allt roligare. Den klättrar dessutom nästan lika bra som min HT 29 men blir mycket roligare när det går nerför, kort sagt så är jag väldigt nöjd.Bring sa:Funderar på en likadan. Vore intressant att få ditt utlåtande.asomianders sa:Habit SE, får se om uppgraderingen till FS gör en lyckligare;-)
//anders