Visa din cykel inför 2016

Venge Elite 2016 Sagan edt. + lite extra.

Bilagor

• Foto 2016-02-17 16 32 36.jpg
    Foto 2016-02-17 16 32 36.jpg
    201.5 KB · Besök: 114
Canyonen får hänga med ett tag till!
image.jpeg

Nyförvärvet Barnettsports ska få bekänna färg i sommar!
image.jpeg

Nytjockisen Fuji Wendigo körs det redan hårt med!
image.jpeg

mikipedia_ sa:
Koffert sa:

Snygg, men vad har du för pedaler!?

Tack! jaa, haha :) Jag är i ett annat land just nu och har inte fått hit mina Chromag pedaler än. Så just nu åker jag på ett par järn pedaler som är det absolut billigaste man kan tänka sig, de sitter nog original på alla cyklar i dag skulle jag tro. Så dom är ytterst tillfälliga =)

Koffert sa:
mikipedia_ sa:
Koffert sa:

Tack! jaa, haha :) Jag är i ett annat land just nu och har inte fått hit mina Chromag pedaler än. Så just nu åker jag på ett par järn pedaler som är det absolut billigaste man kan tänka sig, de sitter nog original på alla cyklar i dag skulle jag tro. Så dom är ytterst tillfälliga =)

Va skönt att dom ska bort! Kan ju inte skymfa en sån fin cykel med sånt skräp alldeles för länge?

mikipedia_ sa:
Koffert sa:
mikipedia_ sa:
Koffert sa:

Va skönt att dom ska bort! Kan ju inte skymfa en sån fin cykel med sånt skräp alldeles för länge?

Nej precis. Du förstår ju att jag skäms lite ?

Rico sa:
Pefan sa:

Barnett-cykeln var jäkligt snygg. Måste googla lite, har aldrig hört talas om märket.

Barnett har länge sålt styren, flaskhållare, sadelstolpar etc men har precis börjat med cyklar!
Det är ett franskt bolag som har webshop i många länder (nyligen börjat satsa i Norden).
Detta är den enda levererade cykeln i Norden än så länge så en liten förhoppning finns att få vara lite unik i sommar... ;-)

Testar fs efter år med ht. Kona hei hei 2015. Jäklar vad kul cykel, passar perfekt för terrängen jag kör i. Satte på en dropperpost vilket förändrade cykelnkänslan totalt vid stök och utförskörning, rekommenderas.

Bilagor

• image.jpeg
    image.jpeg
    617.5 KB · Besök: 110
Pefan sa:
Rico sa:
Pefan sa:

Barnett-cykeln var jäkligt snygg. Måste googla lite, har aldrig hört talas om märket.

Barnett har länge sålt styren, flaskhållare, sadelstolpar etc men har precis börjat med cyklar!
Det är ett franskt bolag som har webshop i många länder (nyligen börjat satsa i Norden).
Detta är den enda levererade cykeln i Norden än så länge så en liten förhoppning finns att få vara lite unik i sommar... ;-)

Kul - väldigt snygg iaf! Roligt att ha något ovanligt också.

Camber comp carbon fick bli årets tillskott. Sjukt nöjd, skulle jag endast få välja en mtb så skulle det bli denna.

Bilagor

• image.jpeg
    image.jpeg
    647.9 KB · Besök: 114
Egentligen förra årets hoj. Men det mesta är nytt. Bara gaffel och bakdämpare som är från förra året.

Går som ett skott och nerbantad från 13,2 till 11,4kg

Bilagor

• 12826153_176772219369766_1805948660_n.jpg
    12826153_176772219369766_1805948660_n.jpg
    84.7 KB · Besök: 110
patten sa:
Rattnalle sa:
patten sa:
Lägger upp den här också! Är trots allt detta året det är tänkt att den ska rulla...
Den blev inte så dum du. Hur mycket har det blivit cyklat på den?

Några km :) var dåligt före vid långvattnet ovanför öis-gården. Inväntar hisspinne och bättre före. Du då? Kört in birden ordentligt?
Den är väl inte helt inkörd men jag har hunnit grisa ner den ordentligt ett par gånger iaf.

Tillbaka
Topp