Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Filipod sa:Venge Elite 2016 Sagan edt. + lite extra.
Konkret sa:Filipod sa:Venge Elite 2016 Sagan edt. + lite extra.
Hale bale,här sparas fan inte på något krut!
Köpt från concept store eller?
Det är den nya Venge Vias du tänker på.tmalm sa:Ska inte venge vara superduperintegrerad med spessialstyrstam å bromsar å allt? Den där ser ju... normal ut?
/T
mikipedia_ sa:Koffert sa:Process 153.
Snygg, men vad har du för pedaler!?
Koffert sa:mikipedia_ sa:Koffert sa:Process 153.
Tack! jaa, haha :) Jag är i ett annat land just nu och har inte fått hit mina Chromag pedaler än. Så just nu åker jag på ett par järn pedaler som är det absolut billigaste man kan tänka sig, de sitter nog original på alla cyklar i dag skulle jag tro. Så dom är ytterst tillfälliga =)
Orwar sa:Måste så klart posta här också.
Orwar sa:Måste så klart posta här också.
mikipedia_ sa:Koffert sa:mikipedia_ sa:Koffert sa:Process 153.
Tack! jaa, haha :) Jag är i ett annat land just nu och har inte fått hit mina Chromag pedaler än. Så just nu åker jag på ett par järn pedaler som är det absolut billigaste man kan tänka sig, de sitter nog original på alla cyklar i dag skulle jag tro. Så dom är ytterst tillfälliga =)
Va skönt att dom ska bort! Kan ju inte skymfa en sån fin cykel med sånt skräp alldeles för länge?
Pefan sa:Canyonen får hänga med ett tag till!
Nyförvärvet Barnettsports ska få bekänna färg i sommar!
Nytjockisen Fuji Wendigo körs det redan hårt med!
Rico sa:Pefan sa:Canyonen får hänga med ett tag till!
Barnett-cykeln var jäkligt snygg. Måste googla lite, har aldrig hört talas om märket.
Pefan sa:Rico sa:Pefan sa:Canyonen får hänga med ett tag till!
Barnett-cykeln var jäkligt snygg. Måste googla lite, har aldrig hört talas om märket.
Barnett har länge sålt styren, flaskhållare, sadelstolpar etc men har precis börjat med cyklar!
Det är ett franskt bolag som har webshop i många länder (nyligen börjat satsa i Norden).
Detta är den enda levererade cykeln i Norden än så länge så en liten förhoppning finns att få vara lite unik i sommar... ;-)
aahlborg sa:I år blir det heldämpat.
Jag räknar med att dekalerna är självlysande på kvällsturerna :)mikipedia_ sa:Snygg, gillar den diskreta färgsättnimgen?aahlborg sa:I år blir det heldämpat.
När sa:Jävlar vad vid ska åka i år kompis.
rikhal sa:Konkret sa:rikhal sa:Nu är den klar inför 2016. Under vintern har den fått XT 1x11, Hope tech e4 bromsar och light-bicycle fälgar med nytt gummi.
Helt rätt! Skit i möbler, tavlor och annat onödigt. Cykeln och uppgradering av cykeln är viktigast.
Det är precis så jag tänkte. Jag sålde sängen för bromsarna. Har bara ett liggunderlag nu. Helnöjd!
aahlborg sa:I år blir det heldämpat.
Jag är 183 och tog en 20".magedb sa:Snygg, har själv spanat in den. Vilken storlek kör du?aahlborg sa:I år blir det heldämpat.
aahlborg sa:Jag är 183 och tog en 20".magedb sa:Snygg, har själv spanat in den. Vilken storlek kör du?aahlborg sa:I år blir det heldämpat.
Jag har inte hunnit testa den ännu men jag har en 20" hardtail från Radon som jag är nöjd med.
Stuvarn sa:Köpte en Stumpjumper HT Elite Carbon WC29 igår å fick till premiärturen idag :)
Jeppe_E sa:Stuvarn sa:Köpte en Stumpjumper HT Elite Carbon WC29 igår å fick till premiärturen idag :)
Oj, vad mycket sadelstolpe.
micro553 sa:Diverge Carbon - Uppdaterad med Enve cockpit, nya däck samt Tune 52/36 klingar och en Romin Pro sadel.
Sjukt nöjd så här långt. :)
Bakbromsen sa:micro553 sa:Diverge Carbon - Uppdaterad med Enve cockpit, nya däck samt Tune 52/36 klingar och en Romin Pro sadel.
Sjukt nöjd så här långt. :)
Grymt snygg!
Den blev inte så dum du. Hur mycket har det blivit cyklat på den?patten sa:Lägger upp den här också! Är trots allt detta året det är tänkt att den ska rulla...
Rattnalle sa:Den blev inte så dum du. Hur mycket har det blivit cyklat på den?patten sa:Lägger upp den här också! Är trots allt detta året det är tänkt att den ska rulla...
Den är väl inte helt inkörd men jag har hunnit grisa ner den ordentligt ett par gånger iaf.patten sa:Rattnalle sa:Den blev inte så dum du. Hur mycket har det blivit cyklat på den?patten sa:Lägger upp den här också! Är trots allt detta året det är tänkt att den ska rulla...
Några km :) var dåligt före vid långvattnet ovanför öis-gården. Inväntar hisspinne och bättre före. Du då? Kört in birden ordentligt?