BLEKINGE BAD ASS
Aktiv medlem
Visa din cykel inför 2017
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Vad är detta för hoj? Kan man köpa den som lös ram? Ser ut som ett bra alternativ till en Cxcerro sa:Så här är min första 2017 års cykel. Känns än så länge väldigt bra :)
Specialized sequoia eller något :)molleben sa:Vad är detta för hoj? Kan man köpa den som lös ram? Ser ut som ett bra alternativ till en Cxcerro sa:Så här är min första 2017 års cykel. Känns än så länge väldigt bra :)
Naaaajs!alidhojd sa:köptes i augusti men pga av båtbensbrott så blir det 2017:s hoj..
Mycket nöjd! Grym hoj på alla sätt...xyklisten sa:Nöjd? Väntar på en likadan, men verkar inte dyka upp än på ett tag...Axel99 sa:Spark 900 rc ultimate rullar jag på 2017
molleben sa:Vad är detta för hoj? Kan man köpa den som lös ram? Ser ut som ett bra alternativ till en Cxcerro sa:Så här är min första 2017 års cykel. Känns än så länge väldigt bra :)
ompan sa:Väntat nästan 5 månader, men ska tydligen vara nära nu...
fredrik168 sa:ompan sa:Väntat nästan 5 månader, men ska tydligen vara nära nu...
Snart lite avis då!!!
Lefty sa:Kommer ha denna som kompis på stigarna framöver....
AX3L sa:Helt brutalt snygg cykel. Kan vara, möjligtvis undantaget nån Santa Cruz, den snyggaste cykeln från fabrik.
Fin hoj, grattis! Har en likadan på inköpslistan inför nästa sommar. :-)Lefty sa:Kommer ha denna som kompis på stigarna framöver....
ompan sa:Lite småfix kvar dock.
Lingon sa:Fin hoj, grattis! Har en likadan på inköpslistan inför nästa sommar. :-)Lefty sa:Kommer ha denna som kompis på stigarna framöver....
Vad är det för storlek på ramen, och hur högt sitter du? (centrum av vevlager till topp av sadel)
Lefty sa:Kommer ha denna som kompis på stigarna framöver....
Kul!EST sa:Då har man en freeride cykel då?
K sa:Stumpyn är min och barnens :) grym för utflykter!
K sa:Blir å fortsätta med scalpel 2016 på de tävlingar som är planerade. Lätt uppgraderad med sadel, stolpe, stam 70mm, styre 780mm, handtag etc...
Stumpyn är min och barnens :) grym för utflykter!
Trident sa:Spec:
DMR Trailstar ram, snygg stålram där man genom att byta dropout kan köra 27,5/27,5+/29
X-Fusion Trace gaffel, en chansning men verkar lovande så här långt
Sram NX grupp, imponerande funktion till priset
Hjul från Superstar Components, har handlat träningshjul från dem förr och varit ruggigt nöjd
Aerozine tillbehör, de som vet vem jag är förstår varför
AX3L sa:K sa:Stumpyn är min och barnens :) grym för utflykter!
Det där var banne mig nåt av det fräckare jag sett när det kommer till att ha med ungar på cykeln. Ska absolut försöka komma ihåg det till framtiden! Uppväxt done right :)
cerro sa:Specialized Sequoia som NickPick skrev. Den finns som lös ram (inkl sadel, stolpe, styre, stam och linda). Passar min cykling bättre än en cx, plats för rätt stora däck och skärmar :)
desmo sa:Trident sa:Spec:
DMR Trailstar ram, snygg stålram där man genom att byta dropout kan köra 27,5/27,5+/29
X-Fusion Trace gaffel, en chansning men verkar lovande så här långt
Sram NX grupp, imponerande funktion till priset
Hjul från Superstar Components, har handlat träningshjul från dem förr och varit ruggigt nöjd
Aerozine tillbehör, de som vet vem jag är förstår varför
Jag har sneglat på den ramen. Men den var designad för 150mm gaffel?
Är själv sugen på 27,5+ men 150mm känns för mycket för mig. Men berätta gärna hur den funkar för dig!