S
Stewe
Guest
Visa din cykel inför 2017
Snygg !
En Drove?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Stewe sa:
Snygg !
En Drove?
happymtb.fr sa:Bra Paco! ?☺
Här är min Troy
AaRoN sa:Här hänger min hoj inför 2017och skrotar. Det är bara sadelstolpen som ska kapas och lite service på hjulen kvar...... och CeramicSpeeds OSPW förståss. Det hänger jag väl dit under januari.....
Http://marcustriathlon.wordpress.com
En Remedy 9?[/quote]CM650 sa:Bästa hjulklappen blir mitt åk inför 2017. Måste ha varit snäll mot frugan och barnen i år.
Jensen sa:Innan man sätter tänderna i den och byter en hel del kommer den se ut såhär
K sa:Jensen sa:Innan man sätter tänderna i den och byter en hel del kommer den se ut såhär
En likadan beställd här också... ska bli riktigt trevligt i mars när den kommer! Har även beställt en kolfiber Dropper (KS lev CI 65) som jag tror på i kombination. Känns som scalpel Eagle kommer bli hyffsat vanlig i skogen nästa år :)
Mao finns det snart en mycket fin scalpel 2 2016 L till salu (44,9 dokumenterade mil), om ingen tingar den redan nu? :)
MitchRapp sa:2017? Självklart kör man Ghost! Man vill ju inte köra något mainstream som Scott, Canyon osv som var och varannan kör ;)
I all väl mening, hoppas jag! ;-)theBrand sa:happymtb.fr sa:Bra Paco! ?☺
Här är min Troy
Putain de merde!
happymtb.fr sa:I all väl mening, hoppas jag! ;-)theBrand sa:happymtb.fr sa:Bra Paco! ?☺
Här är min Troy
Putain de merde!
Jensen sa:K sa:Jensen sa:Innan man sätter tänderna i den och byter en hel del kommer den se ut såhär
En likadan beställd här också... ska bli riktigt trevligt i mars när den kommer! Har även beställt en kolfiber Dropper (KS lev CI 65) som jag tror på i kombination. Känns som scalpel Eagle kommer bli hyffsat vanlig i skogen nästa år :)
Mao finns det snart en mycket fin scalpel 2 2016 L till salu (44,9 dokumenterade mil), om ingen tingar den redan nu? :)
Kul! Min sägs komma på måndag eller tisdag. Sen räknar jag typ en månad för att bygga om den. Min kommer vara allt annat än standard :-)
Har även en sådan du verkar byta från. Dock rejält moddad. Kommer dock stanna inom familjen :-)
Tråden handlar väl om att skryta och därmed skapa avundsjuka, eller hur? ;-)theBrand sa:happymtb.fr sa:I all väl mening, hoppas jag! ;-)theBrand sa:happymtb.fr sa:Bra Paco! ?☺
Här är min Troy
Putain de merde!
Haha, självklart.
Fast jag blir ju lite avundsjuk, så kanske inte... ;)
Rockybalboa sa:Finns Santa Cruz att köpa i Sverige eller vart har du fått tag i den?D i U sa:Denna Santa Cruz Bronson C S kit ska underhålla mig under 2017 och säkert några år till.
Köpte den hos tindeberg.se , cykelmagneten i Falkenberg har också Santa Cruz
happymtb.fr sa:Bra Paco! ?☺
Här är min Troy
-Troy carbon ram köpt hos Sportsonlarsaw sa:happymtb.fr sa:Bra Paco! ?☺
Här är min Troy
Wow! Spec på dennna? Please...
happymtb.fr sa:Tråden handlar väl om att skryta och därmed skapa avundsjuka, eller hur? ;-)theBrand sa:happymtb.fr sa:I all väl mening, hoppas jag! ;-)theBrand sa:happymtb.fr sa:Bra Paco! ?☺
Här är min Troy
Putain de merde!
Haha, självklart.
Fast jag blir ju lite avundsjuk, så kanske inte... ;)
happymtb.fr sa:-Troy carbon ram köpt hos Sportsonlarsaw sa:happymtb.fr sa:Bra Paco! ?☺
Här är min Troy
Wow! Spec på dennna? Please...
-Dämperi från Fox, X2 o 36 fit4
-Guide RS bromsar med ice tech skivor
-Spank styrkombo
-Ergon sadel o handtag
-Xt 11-delat drivlina
-Slx vevparti
-OneUp chainguide
-Brand X stolpe
-Nukeproof plast plattisar
-Nu "råkar" jag ha 2 hjulpar på DT nav, en med franska fälgar made in China i alu (en827) och en med kinaplast fälgar
-Spesch däck
Allt detta funkar fint ihop! :)
HalvardT sa:Fjolårets Cannondale Habit Carbon 1:a får hänga med 2017 också, grymt rolig hoj!
Samt att en Cannondale Scalpel 2 Eagle också är på ingång som mestadels kommer gå som tävlingshoj.
SportMicke sa:Var sugen på att uppgradera från stålracer så hittade denna epodopade cykel. Kul med en cykel som har lite historia ;) (Lance Armstrong hade en likadan år 2000)
happymtb.fr sa:TheBrand: coolt, är det bongoplast?
Bubblan163 sa:Blir nytt märke i år :)
SportMicke sa:Var sugen på att uppgradera från stålracer så hittade denna epodopade cykel. Kul med en cykel som har lite historia ;) (Lance Armstrong hade en likadan år 2000)
Det var värst... ännu en gång går jag mot strömmen i detta alla vill vara unika men ändå inte sticka ut för mycket -landet! :)theBrand sa:happymtb.fr sa:TheBrand: coolt, är det bongoplast?
Bongoplast är helt ute 2017, nu är det hojar av nedsmälta ölburkar som gäller ;)
Ultras_P sa:Fick hem nya Scott Spark 910 i mellandagarna :)