Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Crossmax sa:Nice! Vad blev det för konfiguration?
kakan_polen2 sa:Jag väntar på en sån här... skall dyka upp på måndag.
Rompa sa:kakan_polen2 sa:Jag väntar på en sån här... skall dyka upp på måndag.
Jäkla snygg färgsättning !!!
Stumpy sa:Rompa sa:kakan_polen2 sa:Jag väntar på en sån här... skall dyka upp på måndag.
En Bianchi Epic S-Works.
Vartifrån?GorillAPA sa:Crossmax sa:Nice! Vad blev det för konfiguration?
Special blend 1x och det fick bli standardkonfigurationen för 30k som priset blev under black friday + en rabattkod
Rockybalboa sa:Vartifrån?GorillAPA sa:Crossmax sa:Nice! Vad blev det för konfiguration?
Special blend 1x och det fick bli standardkonfigurationen för 30k som priset blev under black friday + en rabattkod
Bofinken sa:K sa:Blir å fortsätta med scalpel 2016 på de tävlingar som är planerade. Lätt uppgraderad med sadel, stolpe, stam 70mm, styre 780mm, handtag etc...
Stumpyn är min och barnens :) grym för utflykter!
Var köper man en såndär makapär för barnet att sitta på ? :D
kakan_polen2 sa:Epic S-works WC ramkit storlek X-large
Xx1, Innolite, control sl, rs1, candy 7, guide rsc, ikon, x0 Vevparti, phenom
mikipedia_ sa:kakan_polen2 sa:Epic S-works WC ramkit storlek X-large
Tjusig Bianci wannabe?
kakan_polen2 sa:Epic S-works WC ramkit storlek X-large
Kroka sa:kakan_polen2 sa:Epic S-works WC ramkit storlek X-large
Så jäkla najs hoj!!! Hojta till när den ska säljas!=)
Får man fråga vad det är för sadel och styrstam på den?
//Henrik
perfa sa:Vinterhoj 2017 å lite 16..
NickPick sa:mikipedia_ sa:kakan_polen2 sa:Epic S-works WC ramkit storlek X-large
Tjusig Bianci wannabe?
Jag är rätt säker på att "mintgrön" och "babyblå" är olika färger ;) Hur är det med färgseendet? :D
NickPick sa:mikipedia_ sa:kakan_polen2 sa:Epic S-works WC ramkit storlek X-large
Tjusig Bianci wannabe?
Jag är rätt säker på att "mintgrön" och "babyblå" är olika färger ;) Hur är det med färgseendet? :D
Helt underbar bild!K sa:Den är otroligt ful i färgsättningen och helt underbar, som en bal på slottet med andra ord...
Norenfalk sa:Superior Team XF 29 Elite. Får den levererad i mars/april.
ericke sa:Norenfalk sa:Superior Team XF 29 Elite. Får den levererad i mars/april.
De cyklarna verkar ändå väldigt lovande tycker jag! Hade jag letat nytt nu så hade det nog kunnat falla på en sådan =) Måste ge recension på den sen!
Cowboyknä sa:Tjuvstartat under 2016...
kakan_polen2 sa:Kroka sa:kakan_polen2 sa:Epic S-works WC ramkit storlek X-large
//Henrik
Det är en phenom s-works sadel och en s-works styrstam.
Den säljs så snart 2018 epic finns tillgängliga så i juli/augusti kommer den säljas.
Stumpy sa:Rompa sa:kakan_polen2 sa:Jag väntar på en sån här... skall dyka upp på måndag.
En Bianchi Epic S-Works.
ericke sa:Norenfalk sa:Superior Team XF 29 Elite. Får den levererad i mars/april.
De cyklarna verkar ändå väldigt lovande tycker jag! Hade jag letat nytt nu så hade det nog kunnat falla på en sådan =) Måste ge recension på den sen!
HejPåDej sa:ericke sa:Norenfalk sa:Superior Team XF 29 Elite. Får den levererad i mars/april.
+1
Verkar vara en prisvärd och trevlig hoj! Även jag skulle kunna tänkt mig en, gillar geon.
AX3L sa:kakan_polen2 sa:Kroka sa:kakan_polen2 sa:Epic S-works WC ramkit storlek X-large
//Henrik
Den säljs så snart 2018 epic finns tillgängliga så i juli/augusti kommer den säljas.
Får man fråga varför? Jag tycker iof inte att det finns så mycket bättre saker att lägga pengarna på än cyklar och annat hälsofrämjande, men att köra knappt ett år.. Vet du redan nu att 2018 är så mycket bättre?
kakan_polen2 sa:AX3L sa:kakan_polen2 sa:Kroka sa:kakan_polen2 sa:Epic S-works WC ramkit storlek X-large
//Henrik
Får man fråga varför? Jag tycker iof inte att det finns så mycket bättre saker att lägga pengarna på än cyklar och annat hälsofrämjande, men att köra knappt ett år.. Vet du redan nu att 2018 är så mycket bättre?
Ja man får fråga. Jag jobbar i en cykelaffär och gillar nog cyklar lika mycket som själva cyklandet... ofta byter jag cykel ett par gånger per säsong. Sista frågan kan ja dock inte svara på ännu.
Jag skulle säga att det är okej att posta alla n+1!Cannondale jekyl 1000 sa:Får man bara visa en cykel eller kan tråden döpas om till visa dina cyklar inför 2017?
Sam sa:cerro sa:Specialized Sequoia som NickPick skrev. Den finns som lös ram (inkl sadel, stolpe, styre, stam och linda). Passar min cykling bättre än en cx, plats för rätt stora däck och skärmar :)
Pris?
Tobbe A sa:Kör vidare på min Epic S-Works WC -15