Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Kan vara en illusion men droppern ser ut att vara böjd.WSB sa:Min hoj för säsongen! Kör för Team Orange Sweden i år. Så sjukt grym hoj :)
liveforthis sa:Fina hojar! Gillar ju orange skarpt. Vart kan man enklast köpa dom ?
Jag minns inte vad den heter, men det är en tjockare historia, som jag dessutom klär in i ett geleöverdrag från Biltema. 8-)jockepocke sa:Får man fråga vilken sorts sadel du tänkt dig? Vill gärna oxå kunna åka runt lite längre utan blöja i byxorna.
69 grader, hurså?hammrstrm sa:Vad är det för gaffelvinkeln på den där? :)
Boromir sa:Kan vara en illusion men droppern ser ut att vara böjd.WSB sa:Min hoj för säsongen! Kör för Team Orange Sweden i år. Så sjukt grym hoj :)
Vad hamnar en sådan raket på för vikt?Salle. sa:S works epic Wc
jag har räknat med 8,2 kg, vi får se när den är klar, karbonhjul tubular 29" Tufo däck, vikt 1280gram,billybanger sa:början på ny odämpad mtb, fattas bara gaffel. sen är det bara att bygga, försöker hamna under 8 kg, blir svårt, blir nog lite över 8 kg,
emc sa:Ny ram, gamla delar :
emc sa:Ny ram, gamla delar :
Swoop sa:Aaa, ser grymt ut! Är det hemkört? Ser ut lite som en BTR också.
patten sa:Stiligt! Stål för hela slanten? :)
emc sa:Swoop sa:Aaa, ser grymt ut! Är det hemkört? Ser ut lite som en BTR också.
patten sa:Stiligt! Stål för hela slanten? :)
Ja och ja, hembränd stål...
mrholmiz sa:Blir en KTM Scarp Prestige 2017 för mig
Davewolf sa:Premiärturen avklarad! Känns bra förutom att jag fick lite ont i ryggslutet. Dock inget som lite modifieringar kan ändra på :)
larsaw sa:Davewolf sa:Premiärturen avklarad! Känns bra förutom att jag fick lite ont i ryggslutet. Dock inget som lite modifieringar kan ändra på :)
Grattis till en riktigt fin hoj!!!
Fast ont i ryggslut brukar handla om att du sitter för utsträckt, vilket i ditt fall ser ut att bli svårt att åtgärda.
Iof går det ju att sätta dit ett 38mm's riser-styre, typ detta: https://www.bike-components.de/en/Renthal/Fatbar-31-8-38-mm-Riser-Lenker-p36194/
Chiibi sa:Min nya cykel!
Canyon Aeroad CF SLX Disc 8.0 Di2 2017
marr sa:Chiibi sa:Min nya cykel!
Ser jävligt snabb ut!
Men flaskstället, du måste få tag i ett som är rött och svart!
Chiibi sa:marr sa:Chiibi sa:Min nya cykel!
Ser jävligt snabb ut!
Köpte faktiskt Elite - Custom Race Flaskhållare för nån dag sedan :D
marr sa:Chiibi sa:marr sa:Chiibi sa:Min nya cykel!
Ser jävligt snabb ut!
Köpte faktiskt Elite - Custom Race Flaskhållare för nån dag sedan :D
Gillar att du kör den nu, i skiten :D
Davewolf sa:Premiärturen avklarad! Känns bra förutom att jag fick lite ont i ryggslutet. Dock inget som lite modifieringar kan ändra på :)