Sixten Fors
Aktiv medlem
Visa din cykel inför 2017
.
Senast ändrad:
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jozo90 sa:mrholmiz sa:Blir en KTM Scarp Prestige 2017 för mig
Hurdana är KTMs cyklar? Vad jag kan se så finns det bara två återförsäljare i hela Sverige, så det är lite svårt att få tag på någon och testa. Jag är lite sugen på en KTM-cykel, då alla på jobbet är endurofanatiker (motorfanatiker alltså) och där är det bara KTM som gäller.
Också, vad kostar en Scarp prestige ungefär?
ipkis sa:Kona honzo trail carbon med lite hope godis på.
Marcus TSD sa:Ny för mig sen i December, kommer bli ett fortsatt bra 2017!
Fräsig pendlare!HasseTT sa:Helt ny och original trek domane sl5 2017 förutom kapat styrrör och monterade longboards. Kommer mest bli pendlad på.
Petrolhead sa:Blir den här som får sköta jobbpendlingen framöver, nysmord, nya däck, ny kjedja etc...
Stumpy sa:Fräsig pendlare!HasseTT sa:Helt ny och original trek domane sl5 2017 förutom kapat styrrör och monterade longboards. Kommer mest bli pendlad på.
Funkar de gömda skärmfästena bra?
(Har likadana på min Boone, men har inte monterat dem.)
Det är ju vanliga M5 hål (utom på skivbromssidan fram på min) så det går ju skruva dit annat än "skärmöron".Stumpy sa:Fräsig pendlare!HasseTT sa:Helt ny och original trek domane sl5 2017 förutom kapat styrrör och monterade longboards. Kommer mest bli pendlad på.
Funkar de gömda skärmfästena bra?
(Har likadana på min Boone, men har inte monterat dem.)
Snygg cykel med snygga hjul, ser ut att vara effektiv, komfortabel och funktionell :)HasseTT sa:Helt ny och original trek domane sl5 2017 förutom kapat styrrör och monterade longboards. Kommer mest bli pendlad på.
.........................42Hz sa:Fetare än någonsin. :)
Tiki sa:.........................42Hz sa:Fetare än någonsin. :)
Härligt! Vårpuckarna har glidit på! :-)
xdr sa:Same procedure as last year.
Nytt styre och orginalhjulen på just nu. Med reservstolpe och ett nytt styre, roligare än såhär blir det inte. Ett angleset kommer att inhandlas då styrlagret låter rätt risigt.
Scale60 sa:Ok har inte cykeln än och har inte ens beställt den men jag känner mig själv och vet att den kommer stå i hallen ca 1 juni :D.
En Scott Scale 945
D i U sa:Denna Santa Cruz Bronson C S kit ska underhålla mig under 2017 och säkert några år till.
Rockybalboa sa:D i U sa:Denna Santa Cruz Bronson C S kit ska underhålla mig under 2017 och säkert några år till.
Köpt vart? Finns Santa Cruz att köpa i Sverige?
Enduro Fredrik sa:Rockybalboa sa:D i U sa:Denna Santa Cruz Bronson C S kit ska underhålla mig under 2017 och säkert några år till.
Köpt vart? Finns Santa Cruz att köpa i Sverige?
Tror det finns en handlare nere i Falkenberg som gör det. Annars så har du ju tindeberg.se? :)
Med extra lätt styre? ;)ThomasThomas sa:Idag blev det en fin tur![]()
Lingon sa:Med extra lätt styre? ;)ThomasThomas sa:Idag blev det en fin tur![]()