Visa din cykel inför 2017
Pfaff sa:Då var den väl klar då.
Nya Hunthjul aerowide m GP4SII, Chorus 12-29 kassett, Ti-sadelstolpe och nysmord kedja.
Karbånghjulen med tub får sparas till extrafina tillfällen.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Nya Hunthjul aerowide m GP4SII, Chorus 12-29 kassett, Ti-sadelstolpe och nysmord kedja.
Crossmax sa:Pfaff sa:Då var den väl klar då.
Bra frågafaktiskt! Men tror det är samma på alla.Stinkfisk sa:Stilig Crescent, står det "IN HOC SIGNO VINCES" på alla eller bara din?
Kristoffer sa:Sålde skogssvettocykeln och köpte en oseriös brötcykel istället.
En runda än så länge, den är tung men grym..
Reverben skall bort till förmån för något som funkar.
Flaskhållaren ska eventuellt bytas ut den med, var inte helt nöjd med flaskhållaregenskaperna idag..
Inte helt nöjd med Shimano/SRAM blandningen, förra cykeln var fri från Shimano.
Men XTR är grymma pedaler och jag råkade ha en XT-vev liggandes.
Sen gillar jag Shimanos kedjor och SRAMs växlar..
Kristoffer sa:Sålde skogssvettocykeln och köpte en oseriös brötcykel istället.
En runda än så länge, den är tung men grym..
Snyggt! Vad väger raketen?Jensen sa:Så är bygget i stort sett klar. Blev inte myclet kvar av originalhojen :-)
team_hink_racing sa:Snyggt! Vad väger raketen?Jensen sa:Så är bygget i stort sett klar. Blev inte myclet kvar av originalhojen :-)
idahspark sa:Min nya kära Ghost Tacana x8. Har åkt på en Nishiki Team 26:a i åtta år och haft roligt med den men detta är en rejäl uppgradering för mig. Iom att den var lite demad fick jag den lite billigare också. Mycket nöjd än så länge. Även med 29-tumskänslan.
tobot sa:Här är blåa faran! Nu med angle set och fräsiga klistermärken.
mikipedia_ sa:tobot sa:Här är blåa faran! Nu med angle set och fräsiga klistermärken.
Tjusigt med nya klibborna, bra jobbat?
tobot sa:Här är blåa faran! Nu med angle set och fräsiga klistermärken. Edit: Just det! Nytt narrow wide drev och Maxxis Minion DHF framdäck. Angle set lagret har ökat hjulbasen med ett par cm och minskat gaffelvinkeln till ca 66 grader. Funkar fint med pike 150 gaffeln :)
xdr sa:tobot sa:Här är blåa faran! Nu med angle set och fräsiga klistermärken. Edit: Just det! Nytt narrow wide drev och Maxxis Minion DHF framdäck. Angle set lagret har ökat hjulbasen med ett par cm och minskat gaffelvinkeln till ca 66 grader. Funkar fint med pike 150 gaffeln :)
Är det en 134? Hur känns den då isåfall? Har funderat fram och tillbaka på samma ingrepp, men velat då jag inte vill att den ska kännas seg på plattare stigar.
Pepperazzi sa:Första egna bygget, sista paketet dök upp igår, så lite småfix med kabellängder och gaffelrör kvar.
strawtown sa:Pepperazzi sa:Första egna bygget, sista paketet dök upp igår, så lite småfix med kabellängder och gaffelrör kvar.
Riktigt snyggt bygge! Vad är det för märke på ramen?
Pepperazzi sa:Första egna bygget, sista paketet dök upp igår, så lite småfix med kabellängder och gaffelrör kvar.
xdr sa:Pepperazzi sa:Första egna bygget, sista paketet dök upp igår, så lite småfix med kabellängder och gaffelrör kvar.
Herrejävlar, den där ramen har jag drägglat över. Om jag slutligen bestämmer mig skulle jag gärna klämma lite på den där.
Nammee91 sa:Nyinköpta pärlan!
Jensen sa:Så är bygget i stort sett klar. Blev inte myclet kvar av originalhojen :-)
EST sa:Ny & ny. Ny ram å en oval klinga iallafall :)
Whyte gör så snygga hojar!Radiokakan sa:Upphämtad igår. Skall montera pedaler och ta en liten testsväng. Ursäkta bildens kvalitet.
Radiokakan sa:Upphämtad igår. Skall montera pedaler och ta en liten testsväng. Ursäkta bildens kvalitet.
Det stämmer. Rekommenderas å det varmaste.mikipedia_ sa:Radiokakan sa:Upphämtad igår. Skall montera pedaler och ta en liten testsväng. Ursäkta bildens kvalitet.
Är den handlad av nya gbghandlaren?? (Kommer inte ihåg namnet, men han här på happy)
Radiokakan sa:Det stämmer. Rekommenderas å det varmaste.mikipedia_ sa:Radiokakan sa:Upphämtad igår. Skall montera pedaler och ta en liten testsväng. Ursäkta bildens kvalitet.
Är den handlad av nya gbghandlaren?? (Kommer inte ihåg namnet, men han här på happy)
larsaw sa:EST sa:Ny & ny. Ny ram å en oval klinga iallafall :)
Cool!
Tillbaka till ruta ett alltså...
För visst är det en Ragley BigWig? Samma som du "bygde om" till Raglestein...
Radiokakan sa:Upphämtad igår. Skall montera pedaler och ta en liten testsväng. Ursäkta bildens kvalitet.