Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Björne.P sa:GravelBiken i årets utförande. Nu med 27,5" road+
mg25 sa:Nu har äntligen hojen blivit klar med kapade bromsslangar. Då jag inte orkade vänta på TRS stolpen, så fick det bli en Bikeyoke Revive istället ?
Björne.P sa:GravelBiken i årets utförande. Nu med 27,5" road+
mg25 sa:Nu har äntligen hojen blivit klar med kapade bromsslangar. Då jag inte orkade vänta på TRS stolpen, så fick det bli en Bikeyoke Revive istället ?
välkommen! Läckra hojar. Hela sortimentet där ju :)Joule sa:Första inlägget på Happyride...
2017 års cyklar börjar med den alldeles nyinköpta,
Det är en MMB3, en ihopfällbar minicykel byggd i Minsk. Troligen från 70-talet. Vet inte riktigt hur och när den ska användas, men jag tyckte den var lite cool
Cykel 2 är även den från 70-talet, den används när det ska drickas en öl eller två på stan
Den tredje är den som förhoppningsvis ska användas mest, huvudsakligen i skogen
mikipedia_ sa:mg25 sa:Nu har äntligen hojen blivit klar med kapade bromsslangar. Då jag inte orkade vänta på TRS stolpen, så fick det bli en Bikeyoke Revive istället ?
Riktigt jävla najs! Vilken modell är det på gaffeln? En Deville är jag med på men hur fancy??
den var riktigt ball faktiskt! gratänger!Jaxlund sa:Nya svålar inför ottarsloppet !
Har även uppgraderat från 7-delat till 8-delat iår :D
Jaxlund sa:Nya svålar inför ottarsloppet !
grip3n sa:allebike med sram xx1 och xt di2
Cyklist sa:"maximal wow-faktor"...
https://ep1.pinkbike.org/p5pb14758077/p5pb14758077.jpg
Cyklist sa:Jaxlund sa:Nya svålar inför ottarsloppet !
Haha det där är mäktigt! Har dock inget minne av fästena bak på sadelröret, är det verkligen ett flaskställsfäste? Däckskrap? Tandsten?
Vet inte om det är ett flaskställsfäste har inbillat mig det iaf :) ,inga problem med däckskrap alls. Tandsten ..? hänger inte med på slanget....men antar att det inte har med tandhygienisten att göra :D
Sambal Oelek sa:den var riktigt ball faktiskt! gratänger!Jaxlund sa:Nya svålar inför ottarsloppet !
Hoppas du vann.Jaxlund sa:Sambal Oelek sa:den var riktigt ball faktiskt! gratänger!Jaxlund sa:Nya svålar inför ottarsloppet !
Tackar!
Joule sa:Första inlägget på Happyride...
Det är en MMB3, en ihopfällbar minicykel byggd i Minsk. Troligen från 70-talet. Vet inte riktigt hur och när den ska användas, men jag tyckte den var lite cool
Cykel 2 är även den från 70-talet, den används när det ska drickas en öl eller två på stan
MtbIte sa:Joule sa:Första inlägget på Happyride...
riktigt läckra hojar, vilken scott modell är det på sista bilden ? .