Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
lundatok sa:Mycket snyggt Emil! <3
emilh sa:Efter lång väntan på leverans av ram är den nu till 98% klar, min nya cykel för 2017; en Mason BokehTi.
Här i vägskrud med 30mm Schwalbe G-One Speed, för senare äventyr blir det 40mm däck och väskor.
Det återstår lite pill med styre/spacers.
Peth sa:emilh sa:Efter lång väntan på leverans av ram är den nu till 98% klar, min nya cykel för 2017; en Mason BokehTi.
Här i vägskrud med 30mm Schwalbe G-One Speed, för senare äventyr blir det 40mm däck och väskor.
Det återstår lite pill med styre/spacers.
Menvaf... hoppas du har så det räcker till alla!
jooks sa:Stooge cycles med 1x11 och 27.5+
Behöver stolpe/sadel och pedaler så är den färdig för skogen!
Den är bra snygg den där Treken alltså!Mathias B sa:Hämtade drömhojen idag! ?
1/1!NickPick sa:När kommer inför 2018tråden?
PÄLLÄ sa:I bästa fall sväljer den rötter och stenar på stökstigarna.
I värsta fall blir den som en studsboll.
Antar att det är dig jag ser runt Bromma/Ulvsunda? Finns väl inte så många som cyklar fet enhjuling.PÄLLÄ sa:Jaha...Jag borde kanske ha anat något när det stod "Fatbike till halva priset"...
26" Nimbus Hatchet.
I bästa fall sväljer den rötter och stenar på stökstigarna.
I värsta fall blir den som en studsboll.
Brakastruten sa:Fråga, efter att ha sett alla bromsskivor med i stort sett en inner o en ytterring parallella, istället för de hålborrade eller andra fantasifulla fräs-mönster: Vad är vinsten i bromsupplevelse? Eller är det bara för att de dyra skivorna ser ut så nu?
Eveningstar sa:Tror han syftar på SRAM Centerline-skivor.
Jag tror de ser ut så för att lättviktsskivor med många och stora hål kan ge en pulserande bromseffekt.
PÄLLÄ sa:26" Nimbus Hatchet.