Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
larsaw sa:mrholmiz sa:DÅ vart cykeln helt klar :)
Nu är jag ingen "XC-nisse" men den där var fan BAD ASS!!! Snygg hoj :)
fedge sa:Byter Canyon Spectral mot YT Jeffsy 29 CF Race Pro i år :)
pingu sa:Specialized epic 2018. Skojat till det lite med byte av styre, stamm, stolpe, sadel. Blir även swop av kassett och bakväxel samt vevar så är jag nere på lägre vikt än den epic s-works 2017 jag bytte från..
schnitzelfritz sa:Blev en spectral här.... Sjukt nöjd... På ett nästan ohälsosamt plan
Kört Spectral från sept 2016. Sjuuukt skoj skogs-lekar-hoj! ? I år blir det dock lite annat.schnitzelfritz sa:Blev en spectral här.... Sjukt nöjd... På ett nästan ohälsosamt plan
H. sa:Transition Smuggler 2018
Hjul, bromsar, styre, sadelstolpe, klinga och kedjestyrare är utbytt från original, samt gaffeln uppgraderad med en FAST Yari'UP.
Se även https://happyride.se/forum/read.php/1/3033040/3301879/page=12#msg-3301879
Oj. Det där var en riktig cykel.Fryxell sa:"Ny" cykel, iaf för mig.
Ska bli sjukt roligt så fort snön försvinner. Laddad inför lite långlopp 2018 :)
Mathias B sa:
patten sa:Mathias B sa:Riktigt snygg! Vad är det för märke?patten sa:Första racern!
Tackar :)
Det är en Mason Resolution, en stålracer!
larsaw sa:patten sa:Mathias B sa:Riktigt snygg! Vad är det för märke?patten sa:Första racern!
Stål är ALLTID rätt!
Grattis till många trevliga mil :)
patten sa:larsaw sa:patten sa:Mathias B sa:Riktigt snygg! Vad är det för märke?patten sa:Första racern!
Stål är ALLTID rätt!
Det sägs så :)
Tackar! Jag ser verkligen fram emot många mil på grusfria vägar :)
Mathias B sa:patten sa:larsaw sa:patten sa:Mathias B sa:Riktigt snygg! Vad är det för märke?patten sa:Första racern!
Stål är ALLTID rätt!
Det sägs så :)
Tackar! Jag ser verkligen fram emot många mil på grusfria vägar :)
Grusfria?! Är inte det där en gravelbike?
Fet!par.karrman sa:Detta blir min cykel 2018, Orbea Rallon.
marr sa:Detta var fan en keeper, så de får bli 2018 hojjen.
Ungefär 1kg tyngre än Sparken, vägd med okalibrerad våg =)Cyklist sa:Skapliga åk på sistone nu!
Vikt på KTM'n?
team_hink_racing sa:Ungefär 1kg tyngre än Sparken, vägd med okalibrerad våg =)Cyklist sa:Skapliga åk på sistone nu!
Vikt på KTM'n?
Grymt på riktigt det! Måste vara en riktig raket. :)team_hink_racing sa:Ungefär 1kg tyngre än Sparken, vägd med okalibrerad våg =)