Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
larsaw sa:I cocos o allt :) Nice!
Vad har du för ambitioner med den där? Kul eller RACE?
Mycket tjusig! En sån clean hoj skulle se ännu bättre ut med singelklingaDeus sa:Skruvat ihop min titanram från Waltly. XC-geometri med trailinfluenser kan vi kalla det!
hermannjoh sa:Sensa Giulia Evo Project Paint med Ultegra Di2
Bprct sa:Snygg. Var den lackad när du köpte den?
Boost? ?
viggen sa:En stor portion av året har ju gått, men den är ju för resten av 2018 och för väääääldigt lång tid framöver.
viggen sa:En stor portion av året har ju gått, men den är ju för resten av 2018 och för väääääldigt lång tid framöver.
Shk sa:Här är den transition sentinel. kittad med hope och Renthal. så klart nya grip2 gaffeln
Shk sa:Här är den transition sentinel. kittad med hope och Renthal. så klart nya grip2 gaffeln
Shk sa:tack. japp körde i Falun i helgen:) sen är det cf modellen med:) när man endå tånar banken så
Ser fram emot det!Paco sa:viggen sa:En stor portion av året har ju gått, men den är ju för resten av 2018 och för väääääldigt lång tid framöver.
Grymt snygg hoj, Victor!
Kommer upp en sväng i höst och tar gärna en tur då.
Kul att kunna dumpa lite hakor! Den känns hittills helt jävla magisk, bara det att få ha nog med reach (500mm) och få plats är så jävla skönt! Är lite oklart om den är custom-tunead för Joe:s linjära länkage eller om den är stock-DVO. Ska snacka lite med honom om det, annars kanske TF Tuned eller någon annan han rekommenderar kanske får pilla lite på den. Men Jade:n har ju rätt mycket LSC/HSC och så att pilla på så den känns progressiv nog, inte hunnit dödsköra den än och eventuellt kanske jag ska gå upp på en hårdare fjäder än nuvarande 500.larsaw sa:viggen sa:En stor portion av året har ju gått, men den är ju för resten av 2018 och för väääääldigt lång tid framöver.
Jaw-dropp deluxe!!! Undrar vad för typ av shimsning din DVO-dämpare har, lär va rätt så hård med tanke på det linjära länkaget (för att den inte ska slå igenom...). Ut o njut-cykla nu :)
Tack som fan för det fina omdömet! Det finns en byggtråd med tankar och mer bilder och sådär på det forumet jag hänger på mest, dock på engelska pga orsak. Forumet gick igenom ett kostym/server/plattformsbyte halvvägs så här kommer två länkar:wobblie sa:viggen sa:En stor portion av året har ju gått, men den är ju för resten av 2018 och för väääääldigt lång tid framöver.
Snyggaste jag någonsin sett, finns byggtråd?
Förbered för vintern ser jag.eucalyptus sa:Nyinköpt första-mountain bike :D :D Super duper nöjd! Både en fröjd för ögat och spåret. Underbart vackert lackerad
ForesterGuy sa:Nu ska den bara monteras ihop...
Hogren sa:Blev en mtb också
Hogren sa:Blev en mtb också