Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Strakka sa:Eddy is Ready! EMX-3 Di2
lundatok sa:10-delad UDi2?
mattias737 sa:Ny Merckx för i år, San Remo 76
Jeppe_E sa:lundatok sa:10-delad UDi2?
Ah, just.. Ser nu. Det är gamla Di 6770. Fanns nog bara med externt batteri.
mattias737 sa:Detta innebar dock att på dagens tur fick Merckxén vila ochlättmjölks-tysken fick känna lite på luften..
melldorwin sa:Merckx 525 2015 ultegra di2. Premiär idag ?
Jeppe_E sa:melldorwin sa:Merckx 525 2015 ultegra di2. Premiär idag ?
Jaha? Ska Meridan redan pensioneras? :)
Håller med! Nu är jag sedan 7 år helt insnöad på Wilier och innan det DeRosa i väldigt många år. Men skulle Jag skaffa en icke en italiensk ram blev det garanterat en Merckx eller en Ridley.Huggelito sa:Hur är kvaliten på Eddy cyklarna? Dom är ruskigt snygga men är dom prisvärda?
Huggelito sa:Hur är kvaliten på Eddy cyklarna? Dom är ruskigt snygga men är dom prisvärda?
melldorwin sa:Huggelito sa:Hur är kvaliten på Eddy cyklarna? Dom är ruskigt snygga men är dom prisvärda?
Inga blandgrupper till att börja med.. Ren ultegra eller vad man nu tar.
Enligt många gör merckx dom bästa ramarna som finns. Han är världens bästa cyklist så han vet nog hur en bra cykel är :)
Men vem byggde cyklarna åt Eddy under stora delar av hans karriär och senare lärde upp honom i cykelbyggandet ädla konst när han startade upp sitt företag? Bara så ni vet varifrån arvet kommer;-)
Min ram en emx 525 är 60tons kolfiber. Med ultegra di2 kostade den 70k när den släpptes förra året.
Kostar ca 90k med dura Ace di2.
Sjuk cykelglädje. Aldrig testat nått ens i närheten. Styv. Rapp. Ändå komfort.
Prisvärt får man väl själv avgöra vad som är.. :)
Läs recensioner. Finns inget negativt att läsa. Förstår själv varför :)