Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Har du någon utvärdering av de olika motorerna (Tongsheng VS Bafang)?Minns inte om jag någonsin postade denna, men efter att ha tröttnat på cykeln i förstainlägget så kom jag över en schysst ram och byggde en mycket bättre pendelpansarvagn (flyttade över motor et.c., och köpte resten på happy eller hittade i mina lådor) - e-tard mkII:
Visa bilaga 666185
..denna fick jag tyvärr bara ha i ca 2 veckor innan nåt as med vinkelslip snodde den (var låst med dubbla blocklås men det hjälpte uppenbarligen inte).
Hur som helst, jag hade iaf kvar batteriet och efter några år har jag nu kommit över sorgen och skaffat en ny elmotor (Tongsheng tsdz2b 250W, som Bafang men med momentsensor) och byggt ihop en riktigt ful cykel som jag hoppas jag får behålla lite längre, men inte gråter lika mycket om det inte skulle bli så (byggd på en White AX 290 FF); e-tard mkIII:
Visa bilaga 666188
Det som saknas är hållare för barnstol, thulevagnkoppling och fetare skärmar, om jag kan hitta nåt som får plats. Tanken är ffa att använda den för misärpendling samt skjuts av sonen till toppen av Slottsskogen o dylikt.
.
Jävlars vad fin!En lånehoj för några veckor (förhoppningsvis längre). Långt namn på hojen, får se nu... Canyon Spectral:ONfly CF CLLCTV. Extra allt på den, inklusive en 38-gaffel och ändå är det under 20 kg.Visa bilaga 731412
Vad är detta? Lite mer info mottages tacksamt:-)
Vad är detta? Lite mer info mottages tacksamt:-)
Topstone carbon 2 leftyVad är detta? Lite mer info mottages tacksamt:-)