Visa din get

Randigeralf

Aktiv medlem
Visa din get
Get från Fuerteventura

Bilagor

• 20191101_105101.jpg
    20191101_105101.jpg
    591 KB · Besök: 139

Yonna

Aktiv medlem
Visa din get
Fin gröt!
Är du säker på att det är en get och inte ett får?
Jo, jag fuskade lite. Jobbade på en bondgård i ett naturreservat (i utbyte mot mat&säng, härligt när man är på långcykelresa och pengarna är slut) och vi slaktade två får och slängde huvud och organ i skogen. Det bodde ett lodjur i närheten så den fick då lite extra mat. Jag hade också uppdraget att ta bilder från lodjurs spår os men jag tyckte fårhuvudet var spännande :)

Edit. Har också bilder från slaktningen men tror inte att ni vill se haha

Atlas

Aktiv medlem
Visa din get
Här diskrimineras inte. Allt man uppfattar som get är get!

Jo, jag fuskade lite. Jobbade på en bondgård i ett naturreservat (i utbyte mot mat&säng, härligt när man är på långcykelresa och pengarna är slut) och vi slaktade två får och slängde huvud och organ i skogen. Det bodde ett lodjur i närheten så den fick då lite extra mat. Jag hade också uppdraget att ta bilder från lodjurs spår os men jag tyckte fårhuvudet var spännande :)

-Andy-

Aktiv medlem
Visa din get
454C363D-C25F-4ED1-A1D5-07AB9BABCEE8.jpeg

Jag cyklade förbi ett par getter på dagens runda och tänkte att det måste dokumenteras här i "Visa din get"-tråden. Den ena (honan?) var extra kärvänlig och visade stort intresse. Medan jag tog upp mobilen för att fota nosade och undersöka geten mina ben och vipps så fick den en sån där orgasmblick samtidigt som den lät lite konstigt.

På vägen hem snurrade tusen frågor i huvudet. Vad hände egentligen? Vad har jag varit med om? Har geten samma känslor för andra cyklister? Var det fel av mig att föreviga ögonblicket? Varför var getens kompis helt passiv och ointresserad? Frågorna är många.

sdx

Aktiv medlem
Visa din get

Va ni lämnade ögonen dom är en delikatess.

Visa din get
Cyklade lite i Falun i somras o fick då dessa i spåret söta o sprang med inte get men nästan

Bilagor

• 4880813B-842A-44BF-9465-5A6751EAE2BA.jpeg
    4880813B-842A-44BF-9465-5A6751EAE2BA.jpeg
    1.5 MB · Besök: 93
  • BBB4A721-FF69-4E8F-B142-96705F58674A.jpeg
    BBB4A721-FF69-4E8F-B142-96705F58674A.jpeg
    777.9 KB · Besök: 93
Topp