Visa din get

Sambal Oelek

Aktiv medlem
Visa din get
Förlåt för att vara off-gettopic, men du Sambal, vad har du för handskar? De ser snygg ut!
...de är inte bara snygga, de är getebra!!
En av de få cykelkläd-delar som jag är helnöjd med. Någon sorts NorthWave (köpt på XXL tror jag). Har sett efteråt att det är en tjejmodell :) men det har ändå fungerat väldigt bra :) googlade lite snabbt men kunde inte hitta dem så skickar en bild istället. Går inte att identifiera så mycket just nu kanske. Det står någon kod på lappen inuti som inte går att läsa "style 891?????6".
_A300547.jpg

Just det, va bra Yonna! Det påminner mig om en sak, jag skulle fråga om en annan sak som är lika OT. Vad är det för Terra Nova-tält du har? Såg att det var ett Terra Nova!

Yonna

Aktiv medlem
Visa din get
...de är inte bara snygga, de är getebra!!
En av de få cykelkläd-delar som jag är helnöjd med. Någon sorts NorthWave (köpt på XXL tror jag). Har sett efteråt att det är en tjejmodell :) men det har ändå fungerat väldigt bra :) googlade lite snabbt men kunde inte hitta dem så skickar en bild istället. Går inte att identifiera så mycket just nu kanske. Det står någon kod på lappen inuti som inte går att läsa "style 891?????6".
Visa bilaga 450687

Just det, va bra Yonna! Det påminner mig om en sak, jag skulle fråga om en annan sak som är lika OT. Vad är det för Terra Nova-tält du har? Såg att det var ett Terra Nova!
Ska omedelbart googla! :love: Hoppas jag hittar, tack du Sambal! Vit på insidan är kanske inte riktigt bra för min typ av cykling men kan iaf försöka :)

Har en Laser Photon 1p, 720 gram och packmått är 35 x 8, men har mindre packmått för jag sågade tältstången i ännu kortare delar. Har tältet nu cirka 7 år och har överlevt många äventyr i fjäll, storm, snö, regn mm. Härligt tält. Kan sitta i tältet (på 7cm tjock liggunderlag plus sovsäck) men jag har långa ben så förmodligen kort överkropp. Så om man är mycket större än 171 cm och 60kg .. jo den får man först provligga. Men tältet är nu lite på sitt slut (sliten, tunn, solblekt och dragkedjan har det mycket jobbigt) så får småningom leta efter ett annat tält.

För att snabbt vara ontopic igen några getbilder men tyvärr stod kameran på fel knapp så bilderna är liiiiite konstiga. Och några getter har kamouflerat sig i får.

DSC09553.JPG

DSC09556.JPG

DSC09559.JPG

DSC09561.JPG

DSC09564.JPG

DSC09554.JPG

ani

Medlem
Visa din get
För att snabbt vara ontopic igen några getbilder men tyvärr stod kameran på fel knapp så bilderna är liiiiite konstiga. Och några getter har kamouflerat sig i får.
Några getter? Såg bara får på de bilderna. Iofs blandat klippta/oklippta och med/utan horn men definitivt inga getter. Ledning; får har ull, getter ragg. Ser man dem ute och spatsera kan man kolla svansen också; getter har gärna svansen rakt upp medan på får är den alltid nedåt (förutom när de skiter).

Pugilism

Aktiv medlem
Visa din get
Några getter? Såg bara får på de bilderna. Iofs blandat klippta/oklippta och med/utan horn men definitivt inga getter. Ledning; får har ull, getter ragg. Ser man dem ute och spatsera kan man kolla svansen också; getter har gärna svansen rakt upp medan på får är den alltid nedåt (förutom när de skiter).
Äh, så noga är det väl inte. 4 ben = get. Det är sen gammalt.

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer