Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Mycket gamla gt nu :) här är min ca 20 år gamla zazkar le. Hade den för länge sen å hoppa med ( fanns ju inget annat då å Hans Ray körde ju get :) ) borttagen övre triangel DH hjul på nuförtiden helt enkelt en robust hoj som håller för mycket. När jag körde förr helstelt så hoppade jag ner ca 170-180cm droppa med den osv ;)
Skönt att det är det intrycket den ger då jag vill ha en "ful hoj" som jag hoppas jag får ha ifred och kan dra en framtida cykelvagn till kidsen. Och istället för en fulhybrid så blev det denna. Älskar verkligen ramen!
Nu är det bara ett bakhjul som skall fixas då det gamla är sönderbromsat.
Stumpy skrev:
-------------------------------------------------------
> Det är inte tillåtet att plocka upp saker ur
> metallåtervinningscontainern.
Igår kväll togs oskulden på cykeln. Cyklade längsmed ån, blev en tur på ett par timmar. Jäklar vad gött det är att cykla men f-n vilken dålig kondis och benstyrka man har!
Har en Gt talera som är använd Max 5 gånger stått inne i garage. Ska sälja den och kan väl inte hitta bättre forum än detta. Vet ni nån som kan vara intresserad så hör av er till mig. :)
Ett bygge på gång. En väldigt lite använd Zaskar-ram från -96. Lite chopper på bilden, men dämparen är ju sänkbar ;-) Den ska få lite längre styrstam, annan sadel och nya däck... sen är den klar... eller ska den 650b konverteras... hmmm bygget blir nog aldrig klart.
all_terra skrev:
> Ett bygge på gång. En väldigt lite använd
> Zaskar-ram från -96. Lite chopper på bilden, men
> dämparen är ju sänkbar ;-) Den ska få lite
> längre styrstam, annan sadel och nya däck... sen
> är den klar... eller ska den 650b konverteras...
> hmmm bygget blir nog aldrig klart.
Nick3 skrev:
>
> Det blev ju finfint med gaffeln! :)
Vintage GT-ramar gifter sig riktigt bra med Bomber-gafflar :-) Chopper-läget påslaget när det blir trixigt utför, inte alls så instabilt som det ser ut att bli. De matchande rödeloxerade detaljern på gaffeln är en nice bonus :-D
chreno skrev:
> Bidrar med min SS-konverterade och budgetpimpade
> GT Tequesta från -96.
>
> Tänker att jag vid tillfälle ska ta och byta
> vevparti och klicka hem en rak, svart alu-gaffel
> från Kina till den också.
>
> Min billigaste men roligaste cykel.
>
>
Då blev det en GT till slut. Men ingen helstel 26:a som tänkt, men väl en 28:a att ta sig till jobbet med, dra cykelvagn och kanske lite grusvägsträning.
Vadå vansinnigt det är ju den jag kör DH på :) mest i Lindvallen iförsig så ganska snällt sen lek å hopp inne i stan. Finns en bild högre upp på hela framför husvagnen.
Idag blev jag erbjuden en Relevatiomn till den men det var tapred = får inte plats i 20åriga ramar...
Körde på 2 ,35 förr men detta var gratis & om man droppat från 1,5 meter är det fint med lite styvare däck ( vågar inte 1,8 längre )...