Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
milnik sa:Är det bara jag som har konstiga kroppsproportioner eller kommer Graden med ett onödigt långt styrstamm? Bytte ut min till en 70mm direkt.
sweet-o sa:Xiang, Pace gaffel, xtr mm. Tyvärr inte min, än..
ohellstrom sa:Här kommer man hem från jobbet och tror att tråden handlar om fredagsdrinkar....
Konkret sa:ohellstrom sa:Här kommer man hem från jobbet och tror att tråden handlar om fredagsdrinkar....
Vänta du bara. 2 sorters Toni, en gurka och is är på laddning inför ikväll.
Ursus sa:Min GT LTS DH med lite nya saker på. Bakdämparen dog så nu hänger ramen på väggen i förrådet och flyttade alla delar till en Trek Scratch Air ram istället.
96 :)eiskall sa:Ursus sa:Min GT LTS DH med lite nya saker på. Bakdämparen dog så nu hänger ramen på väggen i förrådet och flyttade alla delar till en Trek Scratch Air ram istället.
Sån jävla nostalgi :)
Typ 95-96, va?
drjoshua sa:Cykel med cyklist från slutet av 90-talet. GT Avalanche LE. Bra skit!
planetx sa:Första rundan med min sedan två år tillbaka helrenoverade gt karakoram. Nu inför säsongen med nyrenoverad rockshox sid sl och vanliga hjul (körde förra säsongen på spinergy)
pumpen81 sa:Tänkte dela denna GT Timberline som ett första inlägg här på Happyride. Detta var ett fynd på tradera, betalade 525kr
Cykeln är från 95 och har mestadels stått och samlat damm.
Ny kedja, kassett, vevlager, däck, vajrar och fett.
Är själv mycket nöjd och den rullar mycket bra.