Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
marr sa:De gröna har ju för dålig kvalité. De flesta jag fick var mer eller mindre skrynkliga.
Några av de andra hade samma problem med, men inte lika mycket.
+1 har bara testat en grön stor men den är lite skrynkligmarr sa:De gröna har ju för dålig kvalité. De flesta jag fick var mer eller mindre skrynkliga.
Skrynkliga ska de såklart inte vara. Skicka ett PM till mig så fixar vi nya.Sambal Oelek sa:+1 har bara testat en grön stor men den är lite skrynkligmarr sa:De gröna har ju för dålig kvalité. De flesta jag fick var mer eller mindre skrynkliga.
måste förtydliga, de var inte skrynkliga från början men blev snabbt. En skrynkla efter en dag typ sedan fler och fler skrynklor. Se foto. Tror det är limmet som inte pallar med fukt eller något sådant.JohanA sa:Skrynkliga ska de såklart inte vara. Skicka ett PM till mig så fixar vi nya.Sambal Oelek sa:+1 har bara testat en grön stor men den är lite skrynkligmarr sa:De gröna har ju för dålig kvalité. De flesta jag fick var mer eller mindre skrynkliga.
planetx sa:Greta carbon fick sig en diskret klibba här med. Ja något namn måste man ju ge. ;-)
planetx sa:De tackar jag för. Ibland känner man sig lite störd när man kallar sin cykel för passande namn men strax därefter så förstår folk varför när man förklarar kopplingen. Greta garbo. ..ja Carbon. Ragge vore kul o veta varför...;-)
s sa:Finns loggan att ladda ner som vektorgrafik någonstans? Funderar på att låta trycka färgmatchade klibbor till min cykel.
ratatosk sa:Konkurrerande klibba?
Javisst här finns loggan i vektorformat:s sa:Finns loggan att ladda ner som vektorgrafik någonstans? Funderar på att låta trycka färgmatchade klibbor till min cykel.
JohanA sa:Javisst här finns loggan i vektorformat:s sa:Finns loggan att ladda ner som vektorgrafik någonstans? Funderar på att låta trycka färgmatchade klibbor till min cykel.
http://happyride.se/files/happyride_se_black.pdf
s sa:
s sa: