Visa din happyride-klibba

jomper

Forumpappa
Forumvärd
24904436542_2b98e0dda2_b.jpg

De gröna har ju för dålig kvalité. De flesta jag fick var mer eller mindre skrynkliga.

Några av de andra hade samma problem med, men inte lika mycket.

JohanA sa:
Sambal Oelek sa:
marr sa:
De gröna har ju för dålig kvalité. De flesta jag fick var mer eller mindre skrynkliga.
+1 har bara testat en grön stor men den är lite skrynklig
Skrynkliga ska de såklart inte vara. Skicka ett PM till mig så fixar vi nya.
måste förtydliga, de var inte skrynkliga från början men blev snabbt. En skrynkla efter en dag typ sedan fler och fler skrynklor. Se foto. Tror det är limmet som inte pallar med fukt eller något sådant.

Har det gjorts någon ändring på de stora gröna ang det? Annars blir det nog ingen skillnad med nya. Men klart jag kan prova och slänga på en ny ändå och se vad som händer.

Bilagor

• 20160303_153100.jpg
    20160303_153100.jpg
    26.7 KB · Besök: 50
De tackar jag för. Ibland känner man sig lite störd när man kallar sin cykel för passande namn men strax därefter så förstår folk varför när man förklarar kopplingen. Greta garbo. ..ja Carbon. Ragge vore kul o veta varför...;-)

planetx sa:
De tackar jag för. Ibland känner man sig lite störd när man kallar sin cykel för passande namn men strax därefter så förstår folk varför när man förklarar kopplingen. Greta garbo. ..ja Carbon. Ragge vore kul o veta varför...;-)

Ragge är för min Ragley m74 Hornet för Dartmooren och Gråben min Enduro som är grå.

Finns loggan att ladda ner som vektorgrafik någonstans? Funderar på att låta trycka färgmatchade klibbor till min cykel.

På min hemmaklippta bakskärm. Skärmen gör kanske inte jättestor nytta där men det ser så himla tomt ut utan. :)

Bilagor

• IMG_20160624_164840.jpg
    IMG_20160624_164840.jpg
    346.6 KB · Besök: 45
Tillbaka
Topp