Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Micke S skrev:
-------------------------------------------------------
> Biketoyz har lapierre. alla som sälje cube mm kan
> också beställa lapierre.
>
> http://biketoyz.dk/
Vilket får mig att fundera på om jag inte sett Lapierre på TCM i Tyresö faktiskt, de har ju just Cube också.......
Micke S skrev:
> Biketoyz har lapierre. alla som sälje cube mm kan
> också beställa lapierre.
>
> http://biketoyz.dk/
Men dom är kloka nog att inte ta hem farliga cyklar som Spicyn mm. Suck
Tackitack! Dåligt med bilder på fler lapierres! :)
JojjeM: Största skillnaden är nog styrvinkeln som gör att det känns stabilare och sedan såklart den högre BB:n som är trevligt i stök och smala stigar som ligger 'inbäddade' i marken, sedan känns den mer progressiv i bakdämparen än Reignen, vilket jag gillar. =)
Beundrade Harri's däck btw, de var nog den största luftkammare jag sett på däck... Helt klart intressanta däck... Hur står sig de mot Maxxis DH däck Harri?
the_TnT skrev:
> Synd Harri blev så djävla långsam på cykeln
> bara. ;)
+1
Nu var ju iofs Harri rätt snabb innan också. Men jag kan inte annat än att hålla med. Tycker de skulle räcka med en 3tums slaglängd för Harri ;)
Här kommer en bild på min LP! Är fantastiskt nöjd med hojen. Såg lite nytt på nätet med och 2010 kommer de med kolfiberramar med:P. 500 gram lättare än aluramen o säkert minst 500£ dyrare!
Dewil skrev:
> Här kommer en bild på min LP! Är fantastiskt
> nöjd med hojen. Såg lite nytt på nätet med och
> 2010 kommer de med kolfiberramar med:P. 500 gram
> lättare än aluramen o säkert minst 500£
> dyrare!
>
> Min:
>
>
> Tyvärr inte min:
>
Fruktansvärt snygga båda två och jag som inte ens gillar fullgungshojjar...grattis!!!
Här sitter min Froggy på toppen av Mt Ventoux och väntar på att Contador skall komma upp så att han får cykla ner...
Det är en 318 oxå fast en 2010;aköpte den bara för att få tag på ramen. Eftersom 42Hz har en ochså så kanske det är dags för en "banta din Froggy tråd" Jag tänker sätta min på en strikt diet av titan och kål-fiber inom en snar framtid...
42Hz skrev:
> Stiligt! Måste klia i cyklatarmen nu! :)
No shit! Och allt är ditt fel:) Eller jag kanske ska säga att tack vare att du la upp en bild på din Froggy som jag upptäckte Lapierre. Kände mig som Wayne i Waynes World "it will be mine, oh yes, it will be mine!"
MiniDv skrev:
> Jag är lite smått förälskad i deras
> DH-version...
> 33papp, är inte sååå farligt ändå. Nä fy,
> inga dumma tankar nu =)
Vaddå dumma tankar? 33 papp är ju faktiskt ingenting idag:) Eeehh.....nästan:)