Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
En färdig sub5 på postorder kostar 98.000:- (plus frakt :-) )Lillgammal sa:Vad kostar en cykel med så låg vikt? Känns som att det är spared no expense på varje enskild del
Du menar att en lätt linjehoj är ingen racer för den är inte byggd för att vara snabb på lopp för racercyklar (så som tempo), och en tempohoj är inte en racer för den är inte byggd för att vara snabb på lopp för racercyklar (linjelopp med bergssträckor).AX3L sa:Kan man säga att racer är när den funktionsmässigt är byggd att vara så snabb som möjligt på för racercyklar relevanta tävlingar.
emmer sa:Du menar att en lätt linjehoj är ingen racer för den är inte byggd för att vara snabb på lopp för racercyklar (så som tempo), och en tempohoj är inte en racer för den är inte byggd för att vara snabb på lopp för racercyklar (linjelopp med bergssträckor).AX3L sa:Kan man säga att racer är när den funktionsmässigt är byggd att vara så snabb som möjligt på för racercyklar relevanta tävlingar.
Definitioner är inte lätt :-)
marr sa:Egentligen är det väl ingen racer när den går under 6,8kg och man inte längre får tävla på den? Efter det är de väl bara en rekreationsmaskin?
Väger ju och kostar som en Canyon...superdea sa:http://egons.nu/cyklar/racer/sl-11/
Nästan ett kg lättare än canyonen och avsevärt billigare...
fuchs sa:En liten ny teaserbild på min lätta hoj. Det har hänt lite sen sist, många delar är ombyggda och bytta igen, Nu kommer den landa på ca 3,7kg :) Jag väntar bara på mina nya hjul så bli den klar.
https://flic.kr/p/RxyCb6
REO sa:Var placerar ni ballasten när ni tävlar?
Cristian sa:Utan pedaler 4.95 kg
me.I.am sa:Lite kul. Kommer ihåg när man kunde börja vinna pengar på lotter, mina föräldrars kommentar "hrmph, vad skall man med så mycket pengar till". På tal om "hrmph, vad skall man med en sån lätt cykel till".
Cristian sa:Med allt 5.43 kg pedaler dator sensorer
Bengt-re sa:Cristian sa:Med allt 5.43 kg pedaler dator sensorer
Bild!?
Kul! Finns det några sådana i Sverige?fuchs sa:Alla långdistans tävlingar till exempel
Mer diplomatiskt sätt att få reda på en persons vikt får man leta efter. Jag är imponerad. ??Vad väger den när du använder den?
Haha! Ja så kan man kanske se det. ?Är det någon sorts statement att jag behöver minsann inte kapa gaffelröret för att få cykeln lätt?