Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
garfunkel sa:Man borde väl åtminstone kräva att en levererad cykel har korrekt inställd framväxel?
garfunkel sa:Man borde väl åtminstone kräva att en levererad cykel har korrekt inställd framväxel?
Shrue sa:Misären är total. Frågan är hur lång tid det kommer ta innan detta garantiärende är över och jag kan cykla igen, någon som har egna erfarenheter?
Konkret sa:Shrue sa:Misären är total. Frågan är hur lång tid det kommer ta innan detta garantiärende är över och jag kan cykla igen, någon som har egna erfarenheter?
Serva dämparen hjälper inte? Det låter torrt eller är det nåt i ramen som tjuter?
Peda sa:En naturlig följdfråga nu någon dag senare, hur lång tid tar detta?
Läkaren sa 6-8 veckors vila. I mitt omtöcknade tillstånd fick jag inte fram några följdfrågor. Ni andra med nyckelbensbrott, hur lång tid har det tagit innan ni kört bil igen? Börjat träna lätt? Börjat träna mer intensivt?
Snapphaneturen går 28/8, vill väldigt gärna delta. Missade fjolårets lopp pga ryggskott. Gubbkroppen börjar bli skör...
Bengt-re sa:Peda sa:En naturlig följdfråga nu någon dag senare, hur lång tid tar detta?
Läkaren sa 6-8 veckors vila. I mitt omtöcknade tillstånd fick jag inte fram några följdfrågor. Ni andra med nyckelbensbrott, hur lång tid har det tagit innan ni kört bil igen? Börjat träna lätt? Börjat träna mer intensivt?
Snapphaneturen går 28/8, vill väldigt gärna delta. Missade fjolårets lopp pga ryggskott. Gubbkroppen börjar bli skör...
Tveksamt om du hinner. 4 veckor fick jag till cykel-ok, men det var gubbcykling på grus - inte tävling. Kolla med behandlande läkare och lägg korten på bordet så får du se vad domen blir - lyd gärna råden...
Just det!
Krya!!!
Bengt-re sa:Peda sa:En naturlig följdfråga nu någon dag senare, hur lång tid tar detta?
Tveksamt om du hinner. 4 veckor fick jag till cykel-ok, men det var gubbcykling på grus - inte tävling. Kolla med behandlande läkare och lägg korten på bordet så får du se vad domen blir - lyd gärna råden...
Just det!
Krya!!!
Luthman Photography sa:Jag hade bytt mot nåt annat. Visst det kostar mer, men då har man en bakdämpare som man kan lita på. Den där har det väl varit tillräckligt mkt problem med för att tillverkare borde dra fingrarna åt sig och inte speca den på hojar.
Peda sa:En naturlig följdfråga nu någon dag senare, hur lång tid tar detta?
EST sa:Jag har fixat 2 st decimeter långa pedalbites. Inte för att det är så mycket misär men ändå. Rätt långa?
AX3L sa:Why? Because Continental RaceSport, that's why.
Vernersson sa:AX3L sa:Why? Because Continental RaceSport, that's why.
Klent med misär där...
Liten läropeng bara. :-D
AX3L sa:Why? Because Continental RaceSport, that's why.
Johho sa:Den annars väluppfostrade katten lyckades få sin hornhinna uppriven i torsdags. Frun fick åka 9 mil för att få en veterinär att undersöka henne till kostnaden av ett par riktigt riktigt sjyssta cykeldojjor.
ratatosk sa:Oaj!!! Antingen har du en väldigt bra förmåga på att fokusera på det som är viktigt, att ta en riktigt bra bild för happys misärtråd, eller en oerhörd simultankapacitet . Det där var den mest macho scarification jag sett.
Den där känslan när man vet att man sitter på trumf-kort i misärtråden...Kjell.kriminell sa:Mtb crash i låg hastighet. Ber om ursäkt för stark bild. Men misär är misär , även här ?