Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Bakery Meadow sa:Operation inom 2 veckor. Trasiga ligament. Antar att säsongen är slut för min del..
Varför då? Du har ju pekfingrarna till bromsen och tummarna till växel och dropper. Fingrarna i paketen har ju ändå ingen funktion. :)Bakery Meadow sa:Operation inom 2 veckor. Trasiga ligament. Antar att säsongen är slut för min del..
MP3-Sthlm sa:Varför då? Du har ju pekfingrarna till bromsen och tummarna till växel och dropper. Fingrarna i paketen har ju ändå ingen funktion. :)Bakery Meadow sa:Operation inom 2 veckor. Trasiga ligament. Antar att säsongen är slut för min del..
Tribeca sa:Nu är det symmetriskt i alla fall...
Bengt-re sa:Tribeca sa:Nu är det symmetriskt i alla fall...
Fint!
Peter87 sa:Gammal misär från min gamla hobby motocross?
Får se om MTB bjuder på någon misär i framtiden?
Kan även tillägga att jag brutit samma arm fast några cm längre upp på snowboard 7år innan denna olycka.
Raggamuffin sa:Hur många säsonger har det gått?
MtbIte sa:Raggamuffin sa:Hur många säsonger har det gått?
Ja du .. har väll haft det styret lite mer än 1 år typ.
mtb565 sa:MtbIte sa:Raggamuffin sa:Hur många säsonger har det gått?
Shiet, ett Renthal? Dragit med momentnyckel? Vill testa kolfiber för flexens skull men ändå lite nojig för haveri.
mtb565 sa:MtbIte sa:Raggamuffin sa:Hur många säsonger har det gått?
Shiet, ett Renthal? Dragit med momentnyckel? Vill testa kolfiber för flexens skull men ändå lite nojig för haveri.
NickPick sa:Du har dragit för hårt helt enkelt.
Du har ingen rimlig möjlighet att veta om du dragit för hårt.MtbIte sa:NickPick sa:Du har dragit för hårt helt enkelt.
Läs igen vad jag skrev tidigare, har inte dragit den med momentnyckel eller dragit för hårt.
Har inte heller rört varken stam eller styre sen montering så hade jag dragit för hårt så hade det spuckit mycket tidigare.
MtbIte sa:NickPick sa:Du har dragit för hårt helt enkelt.
Läs igen vad jag skrev tidigare, har inte dragit den med momentnyckel eller dragit för hårt.
Har inte heller rört varken stam eller styre sen montering så hade jag dragit för hårt så hade det spuckit mycket tidigare.
MtbIte sa:Det sa knak när jag åkte ?.
aribr sa:Äntligen, en kassett með 4 kuggar bak.
Hur händer ens detta? Sista gången jag köper lättviktskasset iaf.
SalkinL sa:aribr sa:Äntligen, en kassett með 4 kuggar bak.
Ser ut som en Garbaruk. Om den inte är jättegammal tycker jag du ska kolla med dom. Har fått grym service av dom.
Snakepit sa:SalkinL sa:aribr sa:Äntligen, en kassett með 4 kuggar bak.
Ser ut som en Garbaruk. Om den inte är jättegammal tycker jag du ska kolla med dom. Har fått grym service av dom.
Dragit för hårt på låsringen?
aribr sa:Använde momentnyckel, 40nm...
Mini_me sa:aribr sa:Använde momentnyckel, 40nm...
Kalibrerad när??
Pugilism sa:Aj, det verkar ju inget bra. Du har hamnat i den här tråden lite väl mycket det här året.
Krya.
Fjärdebrunn sa:”Älskling! Jag tar ut hunden så fikar vi sen”
Efter att ha halkat på en berghäll krävdes det 4 brandmän att bära ut mig ur skogen till ambulansen. Hade lyckats kapa båda fotknölarna och något mer ben. Opererad på SÖS. Enligt kirurgen ”lyckat värre, du har benpipor som en tonåring”. Ryggmärgsbedövning gjorde att jag kunde följa ingreppen live på skärmarna.
Ingen cykling på ett tag...
Efter att ha halkat på en berghäll krävdes det 4 brandmän att bära ut mig ur skogen till ambulansen. Hade lyckats kapa båda fotknölarna och något mer ben. Opererad på SÖS. Enligt kirurgen ”lyckat värre, du har benpipor som en tonåring”. Ryggmärgsbedövning gjorde att jag kunde följa ingreppen live på skärmarna.