Raggamuffin
Aktiv medlem
Visa din misär!
Jävlar. Krya!
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Per-Erik sa:Sådärja, så hamnade man i den här tråden ändå till slut. Tre dagar till semester och 1,5 vecka kvar till hafjell. Vad gör man då? Klotar på hojen och bryter handleden naturligtvis.
Per-Erik sa:Sådärja, så hamnade man i den här tråden ändå till slut. Tre dagar till semester och 1,5 vecka kvar till hafjell. Vad gör man då? Klotar på hojen och bryter handleden naturligtvis.
zinkpasta sa:Såhär lagar man en cervikal höft- och petrokantär femur-fraktur. Mycket metall blire.. Smått underhållande att lyssna på operatörerna som slet med att borra och hamra en bra stund, på ett lagom morbidt plan.
Återigen tack för krya-på-mig-meddelandena. Rehaben har påbörjats, i nuläget är utlåtandet "6 veckor kryckor med stegmarkering" (dvs enbart lätt isättning av foten) men tror främst det gäller äldre och hoppas kunna korta detta en del (efter konsultation med läkare alltså, inte pga förhoppning/googlediagnos).
(På den positiva sidan i övrigt kan nämnas att jag fick testa ketamin samt fentanyl.)
zinkpasta sa:(På den positiva sidan i övrigt kan nämnas att jag fick testa ketamin samt fentanyl.)
Hasse#7 sa:Här behöver man bara titta in en stund för att inse att en bild av en böld i pannan och fjorton dagar på penicillin inte är något att posta med bild och så.
Vernersson sa:zinkpasta sa:(På den positiva sidan i övrigt kan nämnas att jag fick testa ketamin samt fentanyl.)
Du fick av finknarket mao :-D
Hasse#7 sa:Här behöver man bara titta in en stund för att inse att en bild av en böld i pannan och fjorton dagar på penicillin inte är något att posta med bild och så.
Om bölden bara ser åtminstone lite äcklig ut tycker jag absolut att den har sin plats i tråden ;-)
Vernersson sa:Den har potential, bara vänta ett par dagar med antibiotikan så ;)
Hasse#7 sa:Till misären kan vi lägga att jag bara kunde cykla halva tiden i alperna, tex sitta vid toppen av Alpe d'Huez och inte kunna cykla den. Tung andning och hög hjärtfrekvens så fort jag tog i och hjälmen klämde på bölden. Sen var det surt med förhoppningar man byggt upp och den ekonomiska biten.
Per-Erik sa:Krya på dig zinkpasta. Såg inte kul ut det där.
Hasse#7 Vad är bakgrunden till den där?
Mr Orange sa:Testa cykla utan hjälm.
sambra sa:Detta gjorde ont..
sambra sa:Detta gjorde ont..
andjo024 sa:Precis blivit röntgad efter en krasch på em. Fingret ur led