mikipedia_
Aktiv medlem
Visa din misär!
Surt H!
Som vernersson sa, ca 2 månader om man är lugn/försiktig.
Som vernersson sa, ca 2 månader om man är lugn/försiktig.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
H. sa:Ingen bild på skadan, men ett eller flera revben spruckna eller av på vänster sida efter att ha litat lite för mycket på foampiten. Men att landa med bröstet på sadeln efter några meters flygtur är en dålig idé, även i skumgummi.
Går ju att söka, men vad brukar man prata om för läktid?
H. sa:Ingen bild på skadan, men ett eller flera revben spruckna eller av på vänster sida efter att ha litat lite för mycket på foampiten. Men att landa med bröstet på sadeln efter några meters flygtur är en dålig idé, även i skumgummi.
Det ska ju till att motparten går igång på Storm Troopers om man ska lyckas med detta.Luthman Photography sa:Relaterat men ändå orelaterat, en bekant till mig bröt ett par revben under ett samlag. Jag vet inte vad ni ska göra med den informationen, men det kan ju vara värt att veta att det inte bara är BMX och skidåkning som kan vara farligt. Använd skydd.
H. sa:Ok, tack för info från andra drabbade. Min största farhåga är hur detta påverkar skidåkningen (längd) i vinter...
knaper sa:H. sa:Ok, tack för info från andra drabbade. Min största farhåga är hur detta påverkar skidåkningen (längd) i vinter...
Vad jag minns av mitt revbensbrott så gjorde rörelser som involverade bålen ont, framför allt såna som man böjde sig framåt i.
Stakning borde göra ont medan diagonalande borde vara bättre. Iaf om du skippar armarna...
Luthman Photography sa:Relaterat men ändå orelaterat, en bekant till mig bröt ett par revben under ett samlag. Jag vet inte vad ni ska göra med den informationen, men det kan ju vara värt att veta att det inte bara är BMX och skidåkning som kan vara farligt. Använd skydd.
Och du vet att det var en madame... hur?Konkret sa:Luthman Photography sa:Relaterat men ändå orelaterat, en bekant till mig bröt ett par revben under ett samlag. Jag vet inte vad ni ska göra med den informationen, men det kan ju vara värt att veta att det inte bara är BMX och skidåkning som kan vara farligt. Använd skydd.
Låter som antingen en väldigt tjock madame eller så är det en jäkligt vild madame.
Crossmax sa:Och du vet att det var en madame... hur?Konkret sa:Luthman Photography sa:Relaterat men ändå orelaterat, en bekant till mig bröt ett par revben under ett samlag. Jag vet inte vad ni ska göra med den informationen, men det kan ju vara värt att veta att det inte bara är BMX och skidåkning som kan vara farligt. Använd skydd.
Låter som antingen en väldigt tjock madame eller så är det en jäkligt vild madame.
Luthman Photography sa:Relaterat men ändå orelaterat, en bekant till mig bröt ett par revben under ett samlag. Jag vet inte vad ni ska göra med den informationen, men det kan ju vara värt att veta att det inte bara är BMX och skidåkning som kan vara farligt. Använd skydd.
Paco sa:Luthman Photography sa:Relaterat men ändå orelaterat, en bekant till mig bröt ett par revben under ett samlag. Jag vet inte vad ni ska göra med den informationen, men det kan ju vara värt att veta att det inte bara är BMX och skidåkning som kan vara farligt. Använd skydd.
Efter att själv fått näsan avskallad under ett parti sällskapsspel i sängen så vet jag att det inte är helt riskfritt, men brutna revben var fan både imponerande och nytt?
dnleriksson sa:Paco sa:Luthman Photography sa:Relaterat men ändå orelaterat, en bekant till mig bröt ett par revben under ett samlag. Jag vet inte vad ni ska göra med den informationen, men det kan ju vara värt att veta att det inte bara är BMX och skidåkning som kan vara farligt. Använd skydd.
Efter att själv fått näsan avskallad under ett parti sällskapsspel i sängen så vet jag att det inte är helt riskfritt, men brutna revben var fan både imponerande och nytt?
Filmbevis? ;-)
Bebisar är en större tidstjuv än cykling... :)jofahjalm sa:H: Krya! Men var också mycket medveten om att det inte längre finns någon ursäkt till att inte fortsätta på nostalgibildstråden (efter att happy misslyckas med att hedra sina avtal).
Sosseplatta = vindsvåning?jofahjalm sa:Äsch, sosseplatta och patrikat så är biffen fixad!
Konkret sa:jofahjalm sa:Äsch, sosseplatta och patrikat så är biffen fixad!
Sosseplatta = vindsvåning?
Stumpy sa:"En kompis", "kvinna", jo, jo...
Nu vill vi veta vad ni gjorde.
SM-lekar?Bele sa:Du förstår väl att du inte kommer undan nu??? Vi vill veta hur det gick till...
mcperand sa:Nu verkar de flesta misärer här vara av kroppslig art, men jag slänger in en härlig smocka så här i juletid ändå: en vevstake gick av i motorn på min Subaru på motorvägen i går. Totalt motorhaveri och att byta till en begagnad motor kostar 60 000 kr fick jag just veta av verkstaden (motor 30 kkr, jobb och de övriga saker som måste bytas samtidigt ca 30 kkr). Bilen är nyservad (nej, de har inte slarvat, all olja som ska vara där var på plats) och har just fått ett nytt avgassystem och jag passerade gränsen för maskinförsäkringen för några hundra mil sedan...
Marsupilami sa:Att skruva Ikea garderober gör ont.
Blev en liten operation av nagel på vårdcentral.
Ingen cykling på en stund.
Marsupilami sa:Att skruva Ikea garderober gör ont.
Vernersson sa:Marsupilami sa:Att skruva Ikea garderober gör ont.
Vackert!! :-D
Du fick nästan min sambo att kräkas *hahahahahaha*
Läk väl nu.
dnleriksson sa:Vernersson sa:Marsupilami sa:Att skruva Ikea garderober gör ont.
Läk väl nu.
Vågar du visa sambon att du skrev så :-)
Läbbig tå!
Vernersson sa:dnleriksson sa:Vernersson sa:Marsupilami sa:Att skruva Ikea garderober gör ont.
Läk väl nu.
Läbbig tå!
Snart julafton, då förlåter hon nog mig ;-)
Bengt-re sa:Vernersson sa:dnleriksson sa:Vernersson sa:Marsupilami sa:Att skruva Ikea garderober gör ont.
Läk väl nu.
Läbbig tå!
Åhhh. Du har köpt henne en ny cykel?
Vernersson sa:Bengt-re sa:Vernersson sa:dnleriksson sa:Vernersson sa:Marsupilami sa:Att skruva Ikea garderober gör ont.
Läk väl nu.
Läbbig tå!
Åhhh. Du har köpt henne en ny cykel?
Det fick hon en förra året :-)
Oförklarligt nog så tror hon inte på n+1 så det tricket funkar inte i år igen....
Jag kom på ett annat trick istället *s*
Långt ifrån. Det är olika prylar bara.Bengt-re sa:N+1 är nog mest en religon som utövas av män...