Fjärdebrunn
Aktiv medlem
Visa din misär!
Roger_Edvinsson sa:Skrot och skruv bortplockat...
Nu väntar 8-12v med antibiotika innan det åter kan monteras tillbaka igen.
Får nog klassa detta som lite misär ändå...
På igen?
Låter tufft.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Roger_Edvinsson sa:Skrot och skruv bortplockat...
Fjärdebrunn sa:Roger_Edvinsson sa:Skrot och skruv bortplockat...
På igen?
Låter tufft.
Roger_Edvinsson sa:Fjärdebrunn sa:Roger_Edvinsson sa:Skrot och skruv bortplockat...
På igen?
Låter tufft.
De kunde spara 7 bitar av nyckelbenet och de vill inte läka ihop som tänkt trots stöd av en platta.
Så nu skall infektionen dödas och då kan man tydligen inte ha plattan kvar.
Tomcaten sa:Vi vet inte riktigt vad som har hänt här....
Skrubbsår är väl inte misär? Snarare bevis på användning.Tomcaten sa:Vi vet inte riktigt vad som har hänt här....
perzzon sa:Skrubbsår är väl inte misär? Snarare bevis på användning.Tomcaten sa:Vi vet inte riktigt vad som har hänt här....
Tomcaten sa:Kommentarerna var trevliga tills någon "försökte" likna mig till något som jag inte är. Men tack för att du försökte nickpick.
Asshole
Crossmax sa:Den här skulle ranka rätt högt på misärskalan: https://www.bikeradar.com/news/teenager-degloves-penis/
Mr_H_G_Superman sa:Hur länge brukar man behöva vila från cykling och spinning efter en ljumskbråcksoperation?
Läkaren sa inget speciellt, och jag frågade inte. Någon här kanske har egen erfarenhet.NLC sa:Mr_H_G_Superman sa:Hur länge brukar man behöva vila från cykling och spinning efter en ljumskbråcksoperation?
Vad sa läkaren vid utskrivning från sjukan? Har du kontaktat en sjukgymnast?
Ring runt imorgon ??. Dumt om det tar om dåligt en gång.Mr_H_G_Superman sa:Läkaren sa inget speciellt, och jag frågade inte. Någon här kanske har egen erfarenhet.NLC sa:Mr_H_G_Superman sa:Hur länge brukar man behöva vila från cykling och spinning efter en ljumskbråcksoperation?
Vad sa läkaren vid utskrivning från sjukan? Har du kontaktat en sjukgymnast?
Maakus sa:Fick svar från doktorn idag. Diskbråck i L5 och S1, degenererade diskar området L4, L5 och S1. ?
Skönt att veta vad det är iaf.
Jag har det, men det var ett tag sedan, så minnet är dåligt. Men jag kan inte minnas att det var några speciella förhållningsregler efter att stygnen togs bort, mer än att jag skulle hålla mig bort från tunga lyft (i princip livet ut). Men lyfta tungt har aldrig varit ett problem sen dess. Gissar att stygnen var borta på en två veckor.Mr_H_G_Superman sa:Någon här kanske har egen erfarenhet.
Eller vassare dubbdäck? ?Rattnalle sa:Hopplaha. Borde man börja med armbågsskydd alltså?
Rattnalle sa:Hopplaha. Borde man börja med armbågsskydd alltså?
Nej det tänkte jag ju givetvis inte göra :-)kalis sa:Rattnalle sa:Hopplaha. Borde man börja med armbågsskydd alltså?
Bara om du tänker klanta dig vid transportcykling.
Man vet att man lyckats när ansvarig kirurg på återbesöket säger: "kul att se dig igen, det är alltid kul att följa extra komplicerade fall!"
Miss Lycka 2.0 sa:Krya! Det kan bli jobbigt att få ordning på.
Hep sa:Misären är att behöva vara på sjukhuset igen, men mitt i det är det rätt cool med lite antimisär. Ingen aning om varför de skyltat så här, men jag blev i alla fall glad.
kalis sa:Krossad armbåge och avsliten nervus radialis gör cykling under 2020 lite osäkert. Det kommer bli ett snyggt ärr iallafall. God jul!
Jolinwood sa:Paco: vad är det vi ser på bilden?
Sennsa: vad är det vi ser på bilden?
Azog sa:Jolinwood sa:Paco: vad är det vi ser på bilden?
Precis vad jag tänkte skriva. :D
Sennsa sa:Min vänsterfot! :) Brottet var på talus som är benet mellan underbenet och hälbenet..
Jolinwood sa:Paco: vad är det vi ser på bilden?