Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du tycker alltså att det är misär att ta hand om ditt eget barn... Bit ihop för h-e o visa att du är en man istället för en snowflake.Sambon föll för en vecka sen och fick fraktur i nyckelben och skulderblad.
Din misär?
En vecka där jag mer eller mindre tagit grabben själv, inklusive flertalet struliga nätter.
All heder till ensamstående föräldrar.
Hehe, nej, det är ju faktiskt det fascinerande i det. Misären är att jag är helt utsliten. Men, man får det ju att gå, och grabben är ju alltid världens underbaraste :)Du tycker alltså att det är misär att ta hand om ditt eget barn... Bit ihop för h-e o visa att du är en man istället för en snowflake.
Hur svårt kan det vara? n+1 Alltid.
Låter som du gillar induktionsbevis.Hur svårt kan det vara? n+1 Alltid.
+1 på denna. Andra helgen i rad utan cykling, blir tokig snart.Jag har feber. Och vill inte visa mina snorpapper.
Också inne på min 7e vecka med mitt brutna nyckelben, ska på slutbesök nästa vecka, allt känns bra men fick va jag kan minnas inget cykelförbud så har börjat lite smått och försiktigt.Idag 51 dagar(7 v + 1 dag) sedan skadetillfället, då jag bröt två revben och skulderbladet.
Var på sista planerade besök hos ortoped i går, och läkaren sa att det fortlöpt förväntat. Verkar som jag får börja cykla utomhus igen om omkring 1 vecka. Har fortfarande lite ont, men inte så ont att jag behöver ta smärtstillande, vilka jag kunde sluta med redan efter 5 dagar.
Gick ganska mycket ekonomiskt back på den här skadan, då bl.a. min mindre än 1 år gamla mobiltelefon totalförstördes, och fick ej ersättning från försäkringsbolaget.
Här kan ni förresten se hur min skulderbladsfraktur såg ut den 11 sept ca kl 22, och en bild på min totalförstörda mobil också.
Har en sån pedal som någons att gänglås på. Slutade med att jag fick skruva fast den i skruvstädet, sen slå på veven med lillsläggan tills den lossade. Veven klarade sig finfint. Pedalen (drivsidan) blev bara lite mosad. Du kan få pedalerna om du är i stockholm och om jag hittar demDet var tydligen inte meningen att jag skulle byta pedaler idag. Visa bilaga 666996
Har en sån pedal som någons att gänglås på. Slutade med att jag fick skruva fast den i skruvstädet, sen slå på veven med lillsläggan tills den lossade. Veven klarade sig finfint. Pedalen (drivsidan) blev bara lite mosad. Du kan få pedalerna om du är i stockholm och om jag hittar dem
Börja med lite värme på den, typ gasol, så släpper den lite lättare...Jag är ganska säker på att jag varken haft gänglås eller lim, men den sitter som berget. Blir skruvstäd och rörtång i helgen, funkar inte det så.. tja, dynamit kanske.
Börja med lite värme på den, typ gasol, så släpper den lite lättare...
Vilket lager?
Det är inte den sortens trasiga kulhållare som kvalificerar in i denna tråden om jag får be. Mer pung-på-trasig-sadelstolpe och dylikt och mindre materiella slitdelar åt folket!!
Precis misär skall göra ontDet är inte den sortens trasiga kulhållare som kvalificerar in i denna tråden om jag får be. Mer pung-på-trasig-sadelstolpe och dylikt och mindre materiella slitdelar åt folket!!
?
Fast det gör ont i plånboken när man måste köpa nya grejer ( det är en typ av smärta det oxå)?Precis misär skall göra ont
Vanesak. Handlar bara om att vänja sig vid smärtan. Efter ett tag känner man den inte längre.Fast det gör ont i plånboken när man måste köpa nya grejer ( det är en typ av smärta det oxå)?
Fast just pung-på-trasig-sadelstolpe får jag erkänna är lite över min smärttröskel vad det gäller att se på bild.Det är inte den sortens trasiga kulhållare som kvalificerar in i denna tråden om jag får be. Mer pung-på-trasig-sadelstolpe och dylikt och mindre materiella slitdelar åt folket!!
?
Haveriet fick navet att sluta frihjula, så jag la en massa tid på att tappa kedjan och slå mig på pedalerna innan ja fattade vad som var fel. Känns det iallafall lite bättre nu? ?Det är inte den sortens trasiga kulhållare som kvalificerar in i denna tråden om jag får be. Mer pung-på-trasig-sadelstolpe och dylikt och mindre materiella slitdelar åt folket!!
?
Lagret av lager var slut under pandemin när navet servades, så just den där fick leva kvar på övertid. Nu har banorna lagrat sin sista stålkula.Vilket lager?
Tom pung med slut på kulor är väl den värsta smärtan?Det är inte den sortens trasiga kulhållare som kvalificerar in i denna tråden om jag får be. Mer pung-på-trasig-sadelstolpe och dylikt och mindre materiella slitdelar åt folket!!
?
Tror att alla kulor är kvar, men har inte räknat så noga.Tom pung med slut på kulor är väl den värsta smärtan?
äsch det där håller nog ett tag till
Så mkt värre kan det inte bli i alla fall.äsch det där håller nog ett tag till
Tyckte först att det såg ut som om hela knäskålen saknades…?Kanske inte jätte misär men får iaf gå på kryckor i sådär 14 dagar, måttligt ont efter
att ha genomfört en titthålsoperation och tagit bort brosk o annan skit ?Visa bilaga 668719
Håller med, tyckte oxå att det såg ut som att det saknade en ”tugga”….Tyckte först att det såg ut som om hela knäskålen saknades…?
Håller med, tyckte oxå att det såg ut som att det saknade en ”tugga”….
Hoppas det?Gör det inte alltså?
Är det vita bara ett "rama-in-plåster"?
Riktigt så illa är det inte, är bara ett plåster som täcker hela knäskålen, så knäskålen är kvar som tur är ?Tyckte först att det såg ut som om hela knäskålen saknades…?