Visa din Omnium Cargo!

Visa din Omnium Cargo!
Visa din Omnium Cargo!
Ja, alltså det är ju rimligt att man vill tjäna pengar på sina tillbehör, så funkar ju marknaden i många fall. Men Omnium är lite väl magstarka med vissa produkter.

Antingen behöver dom jobba med sin sourcing och få ner priserna eller så har dom så pass lojala kunder att dom lyckas sälja och har samvete att skinna folk.

Förundrad blir jag!

Visa din Omnium Cargo!
Ja, alltså det är ju rimligt att man vill tjäna pengar på sina tillbehör, så funkar ju marknaden i många fall. Men Omnium är lite väl magstarka med vissa produkter.

Antingen behöver dom jobba med sin sourcing och få ner priserna eller så har dom så pass lojala kunder att dom lyckas sälja och har samvete att skinna folk.

Förundrad blir jag!
Har sett att @And.h jobbar på en lösning som känns klart mer ekonomisk!

Visa din Omnium Cargo!
Det är ju valfritt att köpa.. Men det jag reflekterar över är om man verkligen behöver ett ryggstöd. Man har inget ryggstöd när man cyklar (om man inte har en liggcykel då), går, springer eller lite vad som. Det är när man kör bil eller sitter på en stol och vilar som ryggstöd behövs. Vilken funktion fyller ryggstöden?

Kan väl lägga till att jag kört de senaste fem åren eller vad det är med småbarn (och vuxna) på min Omnium där de bara sitter rätt upp och ned på flaket. Fungerar toppen! Undantaget så små barn att barnstol behövs då, såklart.

Tillbaka
Topp