Thomas Orbea
Medlem
Visa din Orbea
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
xyklisten sa:Snyggt! Trodde att vi aldrig skulle få någon bild på skönheten. Bara att ta fram sågen och kapa lite på gaffeln nu... ;)
Sebbe83 sa:Min första heldämpade hoj som jag haft i några dagar bara. Av det lilla jag kört hittills är jag väldigt nöjd!
Det är bara Nils som monterat gaffeln bak-och-fram :pSetter sa:Snygg hoj!
Det ser ut att vara en flack gaffelvinkel för att vara en barnmorska.
skier sa:Orbea gör många fina cyklar, jag är sugen på en Oiz 29a till nästa säsong. Tips på bra nätaffär eller handlare för Orbea?
Setter sa:skier sa:Orbea gör många fina cyklar, jag är sugen på en Oiz 29a till nästa säsong. Tips på bra nätaffär eller handlare för Orbea?
Köpte min av Martin på Bikesports.
Ubåt sa:Setter sa:skier sa:Orbea gör många fina cyklar, jag är sugen på en Oiz 29a till nästa säsong. Tips på bra nätaffär eller handlare för Orbea?
Köpte min av Martin på Bikesports.
+1, jag med
skier sa:Ok, tackar. Jag trodde bara de var generalagent, visste inte att de säljer till privatpersoner oxå.
Setter sa:Jag bytte ut bakdäcket, Ardent 2.25 till ett SS 2.35. Tog bort framväxeln och drog in reverb slangen i ramen, monterade XT singelklinga. Detta gjorde jag direkt när jag fick hojen i våras.
Nu väntar nya hjul och uppdaterad gaffel, nya lager i bakramen och nya jockey wheels m.m....