D
Deleted member 43681
Guest
Visa din rabattkod
Skandal!
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Tack, koden fungerar inte heller!HG3LLWHG2APU
Nej, jag har ingen. MvhNågon som har en 10% are på Bikester? Lite bråttom... Gärna i PM ?
PEB58MDAK7N3Någon som har en 10% are på Bikester? Lite bråttom... Gärna i PM ?
Någon annan hann före ?PEB58MDAK7N3
Någon annan hann före ?
Har en order från 29/4 som kommer imorgon. Men en annan order fick jag fråga om efter 7 dagar, någon timma efter mailet så kom leveransbekräftelse och ytterligare några dagar tills paketet kom. Helt okej kan jag ändå tycka i dessa tider.från bukestar: Kära kunder, på grund av oväntat många ordrar, kan det för tillfället leda till stora förseningar. Tack för för er förståelse!
Jag skickar ett PM med 500 sek på bikester. Vaska eller använd den. MvhNi kan väl stötta er lokala nätbutik i dessa svåra tider genom att handla utan rabattkod. ??
Tråden heter ju "visa din rabattkod" Här är ju nästa värre än utanför ICA.
Till er som envisas med att springa. 25% på löpskor på outdoorexperten "R25"
Spenderad summa avser köp senaste året, kan vara bra att tillägga. Och man får inte rabatt på redan rabatterade varor.
Guld Platina Spenderad summa 100,00 £ (1.249,00 kr) 500,00 £ (6.245,00 kr) Rabatt 5% 12%
Är det samma på Crc? För jag har nog handlat för mer än det lägre beloppet årligen och nåt år kanske runt det högre. Har inte fått nån sån rabatt så vitt jag vet. Då borde jag börja handla på Wiggle istället, de har ju exakt samma saker för samma priser.Spenderad summa avser köp senaste året, kan vara bra att tillägga. Och man får inte rabatt på redan rabatterade varor.
Är det samma på Crc? För jag har nog handlat för mer än det lägre beloppet årligen och nåt år kanske runt det högre. Har inte fått nån sån rabatt så vitt jag vet. Då borde jag börja handla på Wiggle istället, de har ju exakt samma saker för samma priser.
Och om man kommit upp till den summan det senaste året, hur länge gäller rabatten då?
Men rabatten gäller då bara på en beställning eller?Vet inte hur det är på crc, har inte handlat där på länge.
Man har rabatten om man under de senaste 365 dagarna har handlat tillräckligt mycket för att nå upp till en nivå.
Nej, den gäller på allt man handlar som inte redan är rabatterat mer än rabatten man får. (man får alltså inte rabatt på rabatt, men är något nedsatt 5% och du har 12% rabatt så får du nog den högre). Priset syns när man är inloggad. Så ska man köpa en cykel och tillbehör så kan det vara värt att först köpa cykeln för att få högsta rabatten, och sedan lägga en separat order på tillbehören.Men rabatten gäller då bara på en beställning eller?
Jaha ok nu fattar jag. Tack.Nej, den gäller på allt man handlar som inte redan är rabatterat mer än rabatten man får. (man får alltså inte rabatt på rabatt, men är något nedsatt 5% och du har 12% rabatt så får du nog den högre). Priset syns när man är inloggad. Så ska man köpa en cykel och tillbehör så kan det vara värt att först köpa cykeln för att få högsta rabatten, och sedan lägga en separat order på tillbehören.
tack blev en ORBEA Oiz H20Cykel RLQ9VW3QC4XP