Visa din rabattkod

Leffe

Aktiv medlem
Visa din rabattkod
Tar gärna en bikesterkod via PM om nån har. Skänker ett mekställ från harald nyborg som tack till den som vill ha det i Uddevallatrakten

vlado

Ny medlem
Visa din rabattkod
:cry: från bukestar: Kära kunder, på grund av oväntat många ordrar, kan det för tillfället leda till stora förseningar. Tack för för er förståelse!

torsten-var-namnet

Aktiv medlem
Visa din rabattkod
:cry: från bukestar: Kära kunder, på grund av oväntat många ordrar, kan det för tillfället leda till stora förseningar. Tack för för er förståelse!
Har en order från 29/4 som kommer imorgon. Men en annan order fick jag fråga om efter 7 dagar, någon timma efter mailet så kom leveransbekräftelse och ytterligare några dagar tills paketet kom. Helt okej kan jag ändå tycka i dessa tider.

Sam00

Aktiv medlem
Visa din rabattkod
Spenderad summa avser köp senaste året, kan vara bra att tillägga. Och man får inte rabatt på redan rabatterade varor.
Är det samma på Crc? För jag har nog handlat för mer än det lägre beloppet årligen och nåt år kanske runt det högre. Har inte fått nån sån rabatt så vitt jag vet. Då borde jag börja handla på Wiggle istället, de har ju exakt samma saker för samma priser.

Och om man kommit upp till den summan det senaste året, hur länge gäller rabatten då?

xyz-saft

Aktiv medlem
Visa din rabattkod
Är det samma på Crc? För jag har nog handlat för mer än det lägre beloppet årligen och nåt år kanske runt det högre. Har inte fått nån sån rabatt så vitt jag vet. Då borde jag börja handla på Wiggle istället, de har ju exakt samma saker för samma priser.

Och om man kommit upp till den summan det senaste året, hur länge gäller rabatten då?
Vet inte hur det är på crc, har inte handlat där på länge.
Man har rabatten om man under de senaste 365 dagarna har handlat tillräckligt mycket för att nå upp till en nivå.

xyz-saft

Aktiv medlem
Visa din rabattkod
Men rabatten gäller då bara på en beställning eller?
Nej, den gäller på allt man handlar som inte redan är rabatterat mer än rabatten man får. (man får alltså inte rabatt på rabatt, men är något nedsatt 5% och du har 12% rabatt så får du nog den högre). Priset syns när man är inloggad. Så ska man köpa en cykel och tillbehör så kan det vara värt att först köpa cykeln för att få högsta rabatten, och sedan lägga en separat order på tillbehören.

Sam00

Aktiv medlem
Visa din rabattkod
Nej, den gäller på allt man handlar som inte redan är rabatterat mer än rabatten man får. (man får alltså inte rabatt på rabatt, men är något nedsatt 5% och du har 12% rabatt så får du nog den högre). Priset syns när man är inloggad. Så ska man köpa en cykel och tillbehör så kan det vara värt att först köpa cykeln för att få högsta rabatten, och sedan lägga en separat order på tillbehören.
Jaha ok nu fattar jag. Tack.

hithit

Medlem
Visa din rabattkod
Okey ingen kod denna gång, men ändå värt att posta. Mekonomen.se
Cykelhållare
En lättmonterad cykelhållare för 2 cyklar. Monteras enkelt på dragkroken med ny patenterad enhands-fastsättning. Thule Euro Way G2.

2 995 kr 4 499 kr

Sam00

Aktiv medlem
Visa din rabattkod
Vem som helst kan få 20% på outnorth om man prenumererar på deras nyhetsbrev men det gäller inte för vissa märken och saker. Tånkte köpa en Fjällräven jacka, sen läste jag det som står i vilkoren.

* Rabatten gäller endast på ordinarie priser och kan ej kombineras med andra koder och erbjudanden. Erbjudandet gäller i 5 dagar efter mottagen rabattkod. Gäller ej Swarovski, Fjällräven, Härkila, vapenskåp och elektronik. Genom att klicka ”prenumerera” samtycker du till att vi sparar dina uppgifter enligt vår dataskyddspolicy

Marte

Medlem
Visa din rabattkod
Wiggle:

£10 OFF A £100 ORDER
USE CODE:
5964837ED78
Offer ends Monday 11th May 2020

Känns som wiggle skickar varje vecka numera.

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer