Visa din rabattkod

DJ

Ny medlem
Visa din rabattkod
Sitter och ska trycka på beställknappen på en Orbea Rallon, nån som har en bikester rabattkod som gäller? (Jag har beställt lite grejer med hopp om att få en egen men vetefan om den gäller för cyklar, lägger självklart ut den här om jag inte kan använda den)

K-trollet

Ny medlem
Visa din rabattkod
Finns det någon som möjligen har en rabattkod på Bikester till övers? Jag har fått ett gäng under våren men då visste jag inte vad jag ville ha, och nu när jag vet har jag istället ingen rabattkod. Typiskt.

Skicka gärna i PM om ni har. Tack på förhand :)

DJ

Ny medlem
Visa din rabattkod
Ja men suck. En Bluegrass Armour D30 från Bikester rikare (bara snabbprövat, känns nice o smidig o man ser ut som en jävla kommandosoldat) men inte fick jag nån rabattkod. Trodde de alltid skickade med?

Tar tacksamt emot kod på PM, ska köpa en enduro som egentligen är alldeles för dyr...

Johan.B

Ny medlem
Visa din rabattkod
Hej!

Vad roligt att du har hittat till vår nätbutik.

Lär känna vårt sortiment lite bättre med 10% rabatt på alla våra cykeltillbehör¹. Rabattkoden gäller till och med 2020-06-04.

Hoppas du hittar något som passar ditt nästa cykeläventyr!

Hälsningar,
Ditt Bikester-team

Din rabattkod:
D3B5V2ZL69GG

Daggi

Medlem
Visa din rabattkod
Misstänker att den också bara var på tillbehör? :(
(eller att någon annan hann före :) )
Erbjudandet gäller inte på: assos, Cannondale, Castelli, Cervelo, Conway, Cube, Endura, FOCUS, Garmin, Ghost, Giant, HAIBIKE, Kalkhoff, Liv ,RFR, s'cool, ORBEA, Santa Cruz, Sportful, SRAM, Trek Bikes & alla e-cyklar 🙈

K-trollet

Ny medlem
Visa din rabattkod
Erbjudandet gäller inte på: assos, Cannondale, Castelli, Cervelo, Conway, Cube, Endura, FOCUS, Garmin, Ghost, Giant, HAIBIKE, Kalkhoff, Liv ,RFR, s'cool, ORBEA, Santa Cruz, Sportful, SRAM, Trek Bikes & alla e-cyklar 🙈
Skumt. Jag försökte med en Kona men fick meddelande att den inte kunde tillämpas just nu. Synd hur som helst

Visa din rabattkod
Någon som har en 10% kod på bikester?
Beställde en Orbea med studentrabatten men den ville inte sidan ta. Ska prata med dom och vore skönt att ha en annan kod ifall dom försöker slingra sig. Skicka gärna PM och självklart vänder jag tillbaka koden om den inte behöver användas. Tack på förhand

DJ

Ny medlem
Visa din rabattkod
Ett flak bärs (Spike/Stigbergets 3.5or eller valfri fulöl från bolaget) för en fungerande rabattkod på bikester!

Ska beställa en Rallon men min knapra lön tillåter väl egentligen inte det 🚒🚒

Köp & Sälj

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer