Visa din rabattkod

jonte987

Aktiv medlem
Visa din rabattkod
Därför jag letar efter en på bike components😂 Också för att det är bara bc som har de delarna jag behöver🙄
Ibland är det så. BD, BC & r2 har dessutom mycket bättre info. Ibland bättre än tillverkaren. Handlar jag på wiggle så kollar jag vad som gäller på r2 först....
Bikester har väl gratis returer och om man vill så kan man låtsas att det är svenskt.

RockRider

Medlem
Visa din rabattkod
[OT] Fick till 5% på bike-components iaf(y) Men valde i all hast advance payment. När jag går in på sparbanken/swedbank online så står det att jag måste kontakta mitt bankkontor för att aktivera betalningar till utlandet. Är det det jag måste göra eller hur går betalningen till ni som vet?

Senast ändrad:

moros

Aktiv medlem
Visa din rabattkod
På tal om att tigga så skulle jag behöva en Addnature-kod och säkra ett nytt tält :D Har en Bikester 50:- vid köp över 500:- att erbjuda i byte... Skicka ett PM om ni har något

moros

Aktiv medlem
Visa din rabattkod
Gillar ju inte själv tiggandet men gör ett nytt försök på Addnature då det ändå blir en hel del pengar. Kan byta mot en 10% Bikester om önskvärt

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer