Visa din rabattkod

SIE

Aktiv medlem
Visa din rabattkod
25% på Gopro Hero8 i Gopro’s webshop, tjoa om den funkar!

CUEM-XNRC-ZQHR-4CPK-GDRN

Senast ändrad:

Tomcaten

Aktiv medlem
Visa din rabattkod
Mitt mål är att inte få en enda rabattkod och det går bra hittills.

De går enbart runt för de som är ideliga shoppare, man tjänar ingenting på det sättet när man bara strösslar ut pengar ifrån sig.
Som oanställd håller jag mina utgifter hårt och sätter fasta gränser.

Det är ju bara butikerna som tjänar på att samma kund handlar om igen.

bellasoda

Aktiv medlem
Visa din rabattkod
Jag har en rabattkod från Bikester på 500kr.

Jag har bestämt mig för att lotta ut koden bland folk som kan mosa på max i 20 minuter på en trainer. Inget fuffens alltså, utan CK Hymer har ett samarbete med Bikester i samband med våran tävling Kompiskampen. Läs mer på http://www.ckhymer.com/kompiskampen

weldion

Aktiv medlem
Visa din rabattkod
Tomcaten sa:

De går enbart runt för de som är ideliga shoppare, man tjänar ingenting på det sättet när man bara strösslar ut pengar ifrån sig.

Så ditt mål är att handla på olika ställen precis hela tiden och sedan hålla tummarna för att en lapp med en rabattkod inte skall följa med i paketet?
Fick med en rabattkod från ett ställe där jag har handlat 2 ggr och det med 1,5 år mellan tillfällena. Det krävs inte mycket att räknas som en "idelig shoppare".

Tomcaten

Aktiv medlem
Visa din rabattkod
weldion sa:
Tomcaten sa:

Så ditt mål är att handla på olika ställen precis hela tiden och sedan hålla tummarna för att en lapp med en rabattkod inte skall följa med i paketet?
Fick med en rabattkod från ett ställe där jag har handlat 2 ggr och det med 1,5 år mellan tillfällena. Det krävs inte mycket att räknas som en "idelig shoppare".
Det är inte mitt mål.

Mitt mål är att handla så lite att butikerna blir irriterade på mig.

Det går framåt...

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer