Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Ska funka idag som sista dag enl mailet.Alex Supertramp sa:Någon som har på Outnorth?
Tackarmoros sa:Kolla om denna fortfarande fungerar.
Luzen sa:CRC någon?
För sent ?NickPick sa:Luzen sa:CRC någon?
Japp.
tobbovic sa:Hej! Någon som har rabattkod för köp i xxl -butik?
Fast jag ser hellre två av samma rabattkod på raken än två som tigger på rakenooms sa:Läser folk inte ens föregående inlägg innan de postar precis samma kod ytterligare en gång?
Så ditt mål är att handla på olika ställen precis hela tiden och sedan hålla tummarna för att en lapp med en rabattkod inte skall följa med i paketet?Tomcaten sa:Mitt mål är att inte få en enda rabattkod och det går bra hittills.
De går enbart runt för de som är ideliga shoppare, man tjänar ingenting på det sättet när man bara strösslar ut pengar ifrån sig.
Som oanställd håller jag mina utgifter hårt och sätter fasta gränser.
Det är ju bara butikerna som tjänar på att samma kund handlar om igen.
weldion sa:Så ditt mål är att handla på olika ställen precis hela tiden och sedan hålla tummarna för att en lapp med en rabattkod inte skall följa med i paketet?Tomcaten sa:Mitt mål är att inte få en enda rabattkod och det går bra hittills.
De går enbart runt för de som är ideliga shoppare, man tjänar ingenting på det sättet när man bara strösslar ut pengar ifrån sig.
Som oanställd håller jag mina utgifter hårt och sätter fasta gränser.
Det är ju bara butikerna som tjänar på att samma kund handlar om igen.
Fick med en rabattkod från ett ställe där jag har handlat 2 ggr och det med 1,5 år mellan tillfällena. Det krävs inte mycket att räknas som en "idelig shoppare".