Visa din rabattkod

Visa din rabattkod
Gymgrossisten

IMG_1721.PNG

Visa din rabattkod
Senast ändrad:
Visa din rabattkod
Rose bikes 20€: CTKXGQPDJRZETUI
*Bara en värdesedel per person och inköp, kan inte kombineras med andra värdesedlar. Minsta inköp 75€ efter eventuella returer, kan inte lösas in mot kontanter. Giltig till och med 30.09.2017

Visa din rabattkod
Ser att det är flera som missat att använda sina bikesterkoder..
Testa att skicka ett mail till dom och skriv att ni ska köpa prylar, men missat att datumet på koden passerat.
Jag chansade och gjorde så när jag hade en lite större beställning och det var inga som helst problem för mig att använda min 15% kod, trots att den gått över tiden med två veckor.

Visa din rabattkod
freddanastrom sa:
Ser att det är flera som missat att använda sina bikesterkoder..
Testa att skicka ett mail till dom och skriv att ni ska köpa prylar, men missat att datumet på koden passerat.
Jag chansade och gjorde så när jag hade en lite större beställning och det var inga som helst problem för mig att använda min 15% kod, trots att den gått över tiden med två veckor.
Har testat detta inte så långes sedan, fick bara svar att det är datorgenererat och att de inte kan fixa någon eller förlänga den.?

Visa din rabattkod
Bulldog76 sa:
Har testat detta inte så långes sedan, fick bara svar att det är datorgenererat och att de inte kan fixa någon eller förlänga den.?

Märkligt :/
För mig var det som sagt inga problem.. Visserligen fick jag skriva koden i meddelandefältet och så blev rabatten dragen i efterhand, så dom åker väl på någon form av manuell hantering av ordern, som dom förmodligen vill undvika om det går.

Visa din rabattkod
Cannondale jekyl 1000 sa:
NickPick sa:
Av nyfikenhet: vad köper alla på just bikester? Ska beställa en massa prylar jag också, är det enkelt att få rabattkod kanske bikester är lika bra.
Blir väl lite enklare bokföring om man handlar från ett företag med svenskt momsnummer. Kanske kan vara en orsak till deras popularitet.
Vad är det för verksamhet man ska ha i sitt företag eller enskilda firma för att det ska vara ok att dra av cyklar/cykeldelar?
Cykelbud, cykelverkstad, vad mer?

Visa din rabattkod
ooms sa:
NickPick sa:
Av nyfikenhet: vad köper alla på just bikester? Ska beställa en massa prylar jag också, är det enkelt att få rabattkod kanske bikester är lika bra.
Blir väl lite enklare bokföring om man handlar från ett företag med svenskt momsnummer. Kanske kan vara en orsak till deras popularitet.
Vad är det för verksamhet man ska ha i sitt företag eller enskilda firma för att det ska vara ok att dra av cyklar/cykeldelar?
Driver man en cykelverkstad så känns inte heller Bikester som det givna stället att göra sina inköp på..
Blir inte det lite som att Coop skulle gå till Ica för att fylla upp hyllorna? Men det kanske funkar med tillräckligt många rabattkoder :D

Visa din rabattkod
ooms sa:
NickPick sa:
Inte vet jag men förmodligen något helt annat.

Visa din rabattkod
Jag har 1st 50% kod från Smartson. Cykeln kostar 15 495kr. Skicka PM för mer info.

" Du har chansen att köpa Lifebike Elcykel.
Är du redo att sadla om till en Lifebike elcykel? Det blev lite senare än tänkt men du är en av testpiloterna som får chansen att köpa Lifebike Chick Röd för halva marknadspriset - först till kvarn gäller så full fart framåt!

Så här köper du
Genomför ditt köp hos Elcykelvaruhusets webbshop med nedan unika kod. Beställ senast torsdag 31 augusti.

http://www.elcykelvaruhuset.se/sv/varumarke/lifebike/lifebike-chick-7vxl-g3-77947.html "

Tillbaka
Topp