Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Update: Jag gick igenom senaste sidorna och denna koden (i citat nedan) fungerade för mig! Haha tack!Vixo sa:Privat meddela gärna mig om du har en bikester-kod! Bjuder tillbaka när jag har en - brukar få via mejl men har raderat alla. :)
jpa sa:Här kommer två 10% på bikester, orkade inte skriva av dom så fotade istället.
galnebertil sa:15% på Bikester
EUPMYB6GKXCQ
patflemming sa:Någon som har rabattkod på xxl?
stefan. sa:Wiggle någon? :)
jpa sa:Wiggle 100 kr rabatt vid köp över 600 (fast jag fick 96 kr rabatt vid användning av koden...)
sparamer100
Har testat detta inte så långes sedan, fick bara svar att det är datorgenererat och att de inte kan fixa någon eller förlänga den.?freddanastrom sa:Ser att det är flera som missat att använda sina bikesterkoder..
Testa att skicka ett mail till dom och skriv att ni ska köpa prylar, men missat att datumet på koden passerat.
Jag chansade och gjorde så när jag hade en lite större beställning och det var inga som helst problem för mig att använda min 15% kod, trots att den gått över tiden med två veckor.
Bulldog76 sa:Har testat detta inte så långes sedan, fick bara svar att det är datorgenererat och att de inte kan fixa någon eller förlänga den.?
Blir väl lite enklare bokföring om man handlar från ett företag med svenskt momsnummer. Kanske kan vara en orsak till deras popularitet.NickPick sa:Av nyfikenhet: vad köper alla på just bikester? Ska beställa en massa prylar jag också, är det enkelt att få rabattkod kanske bikester är lika bra.
Vad är det för verksamhet man ska ha i sitt företag eller enskilda firma för att det ska vara ok att dra av cyklar/cykeldelar?Cannondale jekyl 1000 sa:Blir väl lite enklare bokföring om man handlar från ett företag med svenskt momsnummer. Kanske kan vara en orsak till deras popularitet.NickPick sa:Av nyfikenhet: vad köper alla på just bikester? Ska beställa en massa prylar jag också, är det enkelt att få rabattkod kanske bikester är lika bra.
Driver man en cykelverkstad så känns inte heller Bikester som det givna stället att göra sina inköp på..ooms sa:Vad är det för verksamhet man ska ha i sitt företag eller enskilda firma för att det ska vara ok att dra av cyklar/cykeldelar?Cannondale jekyl 1000 sa:Blir väl lite enklare bokföring om man handlar från ett företag med svenskt momsnummer. Kanske kan vara en orsak till deras popularitet.NickPick sa:Av nyfikenhet: vad köper alla på just bikester? Ska beställa en massa prylar jag också, är det enkelt att få rabattkod kanske bikester är lika bra.
Cykelbud, cykelverkstad, vad mer?
Inte vet jag men förmodligen något helt annat.ooms sa:Vad är det för verksamhet man ska ha i sitt företag eller enskilda firma för att det ska vara ok att dra av cyklar/cykeldelar?Cannondale jekyl 1000 sa:Blir väl lite enklare bokföring om man handlar från ett företag med svenskt momsnummer. Kanske kan vara en orsak till deras popularitet.NickPick sa:Av nyfikenhet: vad köper alla på just bikester? Ska beställa en massa prylar jag också, är det enkelt att få rabattkod kanske bikester är lika bra.
Cykelbud, cykelverkstad, vad mer?
crazygubbe sa:20% på allt hos http://www.superstarcomponents.com gäller till den 29/8 med koden AUGBH2017
Bör fortfarande vara giltig, ursäkta formatet..glitch sa:Bikester eller add nature kod sökes :)
freddanastrom sa:Bör fortfarande vara giltig, ursäkta formatet..glitch sa:Bikester eller add nature kod sökes :)