Douglaslindevall
Ny medlem
Visa din rabattkod
2 cyklar i varukorgen hos Bikester, någon som sitter inne på en kod? Superschysst i så fall! :-)
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Prenumerar man på Rose nyhetsbrev trillar det in en kod kanske någon gång om året. Dock aldrig någon ren procentuell rabatt vad jag sett till utan ett fast belopp med krav på viss minimiorder (normalt typ €10 med minsta order €50). Har du inte tidigare prenumererat på nyhetsbrevet får du antagligen en kod vid anmälan.macaai sa:Brukar chainreactioncycles eller rosebikes köra med rabattkoder?
ooms sa:+1Cannondale jekyl 1000 sa:Nu har jag legat sömnlös många nätter på grund av ditt inlägg. Får inte ihop det där med fattig statligtanstäld. Brukar ju vara förmånligt att vara statligtanstäld. Lönen kommer när den ska, avtalspensionen betalas in, arbetstidsförkortning medges, helglön på julafton, slipper bo i tält eller i en kall möglig husvagn om man jobbar på annan ort osv. Så vad är det egentligen för fälla du fastnat i om du är fattig?Lusa sa:Har du några 20% över till en fattig statligtanställd? (a)
Om de är över 40 betalar vi 35 dagar semester åt dem också...
Astral sa:Tigger vidare..någon som har en kod till wiggle? ;)
Mayhem sa:SigmaSports.com (tidigare sigmasport.co.uk)
GIROFORTY = £40 rabatt på order om minst £200
GIROTWENTY = £20 rabatt på order om minst £100
GIROTEN = £10 rabatt på order om minst £50
Överlag ganska konkurrenskraftiga mot tyskarna, framförallt på premiumvarumärken som inte prisdumpas hårt. Beställde precis ett S-Works Aerofly styre till grymt bra pris med kod ovan. Gäller vad jag förstår två dagar till så beställ senast torsdag!
Stämmer bra med den 15% koden jag hade.landen sa:Fungerar på vissa cyklar, tror Bikesters undantag alltid är Elcykar och märkena VOTEC, HAIBIKE, CUBE och SANTA CRUZ.
Ok, det var väsentlig info i om att jag snöat in på en VOTEC. Tackar!!landen sa:Fungerar på vissa cyklar, tror Bikesters undantag alltid är Elcykar och märkena VOTEC, HAIBIKE, CUBE och SANTA CRUZ.
staffanspethz sa:Får inte kod ADPET6V93WCF att funka ?
gujukal sa:Förbrukas rabattkoder på bikester om man knappar in dom i varukorgen utan att göra något köp?
gogosimba sa:Nu var det äntligen dags att köpa elcykel! Om någon sitter inne med en rabattkod till bikester så hade jag varit evigt tacksam! PM:a gärna
MVH Fattig Student