Visa din rabattkod

Visa din rabattkod
Skulle bli dunderglad om någon har en rabattkod till Cykelkraft alternativt Cykoteket så här inför Påsk.
Skicka gärna PM.

Glad Påsk allesammans!

Visa din rabattkod
10% rabatt** Bikester! *KVACK* ?

797946644.jpg

** "Rabattkod gäller t.o.m. 01.05.2022 på hela vårt sortiment utom Elcyklar och kan inte tillämpas på produkter från följande märken: Cube, Endura, Trek, ORBEA, Kona, Garmin, Cannondale. Den kan endast lösas in en gång och inte kombineras med andra erbjudanden och rabatter. Gäller inte på fraktkostnader."

Visa din rabattkod
Hej,

Skall lägga en liten större beställning på bikester och skulle verkligen uppskatta om det är någon som har en kod. Har provat de som finns synliga i forumet men antar de redan är använda. ???

Med vänlig hälsning,
Pontus

Visa din rabattkod
Tjena! Är påväg att lägga en större beställning från bikester.se med kläder etc inför VR undrar således om någon sitter inner med en rabattkod jag skulle kunna få ta del utav.

Med vänlig hälsning, Fredrik

Senast ändrad:
Visa din rabattkod
Jag har egentligen inget emot att man frågar efter en rabattkod, men när det i de flesta fall är helt nyregistrerade medlemmar som gör det känns det lite fattigt. Jag ger hellre bort mina koder till någon som faktiskt tillfört något till forumet.

Jag har inget emot att man frågar efter rabattkod, gäller ny som gammal medlem, men hade helst sett att man skapade en tiggartråd istället för att posta i den här som heter visa din kod. Den här tråden har ju mer eller mindre blivit förstörd och tappat sitt ursprungliga syfte.

Tillbaka
Topp