Visa din Randoblick

Visa din Randoblick
Var det inte du som svimmade efter Mälaren runt 2014? Du är misstänkt lik killen med skägg som sitter längst bort på sista bilden. http://bigmollo.blogspot.com/2014/08/malaren-runt-barsark.html
För den med alldeles för mycket tid så finns här lite mer text men tyvärr inga bilder: https://bicycling.se/blogg/malaren-runt-barsark/
Nä! Jag har aldrig någonsin kört Mälaren Runt eller ens svimmat. Jag har därför definitivt aldrig svimmat efter Mälaren Runt, särskilt inte 2014.

Visa din Randoblick
Jag spydde en gång efter mälaren runt men det var bara för jag var bakis.
Nåt foto av mig själv har jag ej. Det blir för äckligt bara.

Visa din Randoblick
Den här tråden bevisar åter för mig att jag inte är någon riktig randonnör. Själv fotar jag gärna när jag är ute och cyklar och så länge jag mår hyggligt. När jag börjar närma mig tillstånd som bilderna i denna tråd visar så försvinner dock fotograferingslusten fullständigt och i synnerhet om det handlar om att avbilda mitt eget ansikte, något jag inte är överdrivet intresserad av ens när jag är pigg.

Visa din Randoblick
Den här tråden bevisar åter för mig att jag inte är någon riktig randonnör. Själv fotar jag gärna när jag är ute och cyklar och så länge jag mår hyggligt. När jag börjar närma mig tillstånd som bilderna i denna tråd visar så försvinner dock fotograferingslusten fullständigt och i synnerhet om det handlar om att avbilda mitt eget ansikte, något jag inte är överdrivet intresserad av ens när jag är pigg.
En annan är ju en sån där poseur-randonneur.

Visa din Randoblick
Jag blev likblek eller vit i ansiktet i Torshälla 2012. Peter Hampus frågade hur jag mådde. Jag berättade att jag inte druckit en droppe vatten sen Barkarby. Dumt, sa Peter och gav mig en Resorb. Sen cyklade jag hem med nieves och några andra. Vi hade sju eller nio punka på några km grovt grus. Jag hade ingen men var med och lagade alla. Det var minnesvärt.

Visa din Randoblick
Kom på att jag faktiskt har kört ett rando-lopp, två gånger till och med så jag kan hjälpa till att bumpa upp den här eminenta tråden.

Paris-Roubaix Cyclosportif 2016, borde sett lite gladare ut efter 25 mils fincykling. Dragkedjan på tröjan gick sönder i bussen till starten (y)
roubaix (19).jpg

Visa din Randoblick
Kom på att jag faktiskt har kört ett rando-lopp, två gånger till och med så jag kan hjälpa till att bumpa upp den här eminenta tråden.

Paris-Roubaix Cyclosportif 2016, borde sett lite gladare ut efter 25 mils fincykling. Dragkedjan på tröjan gick sönder i bussen till starten (y)
Visa bilaga 438677
Man får respekt för proffsen när man testar de där kullerstenarna själv. Jäkligt coolt att gå i mål på velodromen!

Visa din Randoblick
Man får respekt för proffsen när man testar de där kullerstenarna själv. Jäkligt coolt att gå i mål på velodromen!
Ja verkligen! Det året fick vi lite regn på slutet också, blev sjukt halt både på kullerstenen och sen inne på velodromen, hade ett fint framhjulssläpp i sista böjen, reaktionsförmågan är ju inte på topp på slutet direkt. Den farten och korta avstånden mellan varandra som proffsen har är helt overklig på det underlaget. Kan verkligen rekommenderas, fint att få duscha i proffsens omklädningsrum efteråt oxå, även om Boonens bås var upptaget när jag var där :)

Visa din Randoblick

Visa bilaga 438677
Bra jobbat att genomföra det loppet. Tror dock du får jobba lite på randoblicken. Om man struntar i bakgrunden ser du ju så fräsch ut att man skulle kunna tro att bilden är tagen innan start.

Visa din Randoblick
Min första Stockholm -Göteborg,(ej sanktionerat randonne) det var mest ryggen som la av , men ett par belgiska senare vart jag helt återställd. Minnesvärd resa med mikrosömn cyklandes och den chockerande upptäckten att milen in till Göteborg är väldigt oplatt.
bärs igbg.png

Tillbaka
Topp