Visa din Rapha (och lite nyheter...)
micro553 sa:När brukar Rapha släppa nån voucher för trogen kund typ!?!
Om man inte handlar av dem på några år eller så så får man 30 procent rabatt vad det lider.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
micro553 sa:När brukar Rapha släppa nån voucher för trogen kund typ!?!
emilh sa:Du kan ju gissa måltiden för lördagens Milano - San Remo och få en 15% rabattkod nu direkt: http://pages.rapha.cc/spring-monuments-competition
Longines sa:25% på baselayers jetzt.
micro553 sa:Har inte rapha som så att du handlat till fullpris och de kör en drive så får du mellanskillnaden.
Själv köpte jag en bundle och dessutom 15% på det så 25% blir dyrare än jag betalade.
Kolla med dem.
Chapter 2 sa:Small i gamla classic sitter bra, långärmade Brevet tröjan är aningen för tight. Så jag tror XS blir alldeles för tight. Satsar på en small High-vis Pink. Tror det blir bra.
Det gäller att synas i Dalsland skogarna i maj så att man inte kommer bort.
micro553 sa:Har Pro Team Thermal hemma - pga sjukdom har jag ej provat dem med de ser fantastiska ut.
Bor du i Stockholm? I så fall är ju helt plötsligt core bibs väldigt attraktiva för egen del :)Rattnalle sa:Jag fick en 30 % för att jag inte handlat på länge men tror bara att jag vill ha en keps. Är det någon som är intresserad av att klicka med en keps i sin order och posta vidare till mig så kan denne någon få koden och spara en slant på resten av sina grejer.
Koden går ut om någon vecka tror jag.
Vilken storlek på keps ska man ha om man ligger runt 57-58 cm i huvudomkrets?
Rattnalle sa:Nej, framsidan :-)
Egentligen vill jag ha en sån där ny classic jersey i den snygga rosa färgen men jag vet inte när jag egentligen skulle använda den så lite landsväg som jag cyklar.
Står ett gäng andra cykelutgifter högre upp på listan för stunden, tror jag..Pfaff sa:Rattnalle sa:Nej, framsidan :-)
Egentligen vill jag ha en sån där ny classic jersey i den snygga rosa färgen men jag vet inte när jag egentligen skulle använda den så lite landsväg som jag cyklar.
Du kan ju använda den när du cyklar lite landsväg...
Jag bestäler gärna. Bor i stockholm. Skulle behöva lite snygga kläder.Rattnalle sa:Jag fick en 30 % för att jag inte handlat på länge men tror bara att jag vill ha en keps. Är det någon som är intresserad av att klicka med en keps i sin order och posta vidare till mig så kan denne någon få koden och spara en slant på resten av sina grejer.
Och jag är gärna på ett par bibs, som då skulle kunna samskickas till centrala delar av Sverige ;) Eller om vi bara slängar din keps på posten härifrån?Trollskogen sa:Jag bestäler gärna. Bor i stockholm. Skulle behöva lite snygga kläder.Rattnalle sa:Jag fick en 30 % för att jag inte handlat på länge men tror bara att jag vill ha en keps. Är det någon som är intresserad av att klicka med en keps i sin order och posta vidare till mig så kan denne någon få koden och spara en slant på resten av sina grejer.
Gilet + tröja känns rätt mycket mer flexibelt.ebefeldt sa:Vad tror ni om nya Brevet Windblock Jersey?
http://www.rapha.cc/se/en/shop/brevet-windblock-jersey/product/LBJ01
aland33 sa:Hoppar in med en fråga angående storlekarna på Rapha. Har tänkt investera i ett par bibs och tror att det lutar mot Pro team thermal bibs.
Jag är 187cm, 83kg (lite kraftigare runt axlar). Är det L eller XL man ska köra på? Har från tidigare bibs från DHB i L.
Tacksam om svar.
thomalin sa:aland33 sa:Hoppar in med en fråga angående storlekarna på Rapha. Har tänkt investera i ett par bibs och tror att det lutar mot Pro team thermal bibs.
Jag är 187cm, 83kg (lite kraftigare runt axlar). Är det L eller XL man ska köra på? Har från tidigare bibs från DHB i L.
Tacksam om svar.
Har exakt dina mått och kör L på bibsen.
ohellstrom sa:thomalin sa:aland33 sa:Hoppar in med en fråga angående storlekarna på Rapha. Har tänkt investera i ett par bibs och tror att det lutar mot Pro team thermal bibs.
Tacksam om svar.
+ 1, det är L du ska ha i Pro Team Thermal. För övrigt det enskilt bästa cykelplagget jag äger.
ohellstrom sa:thomalin sa:aland33 sa:Hoppar in med en fråga angående storlekarna på Rapha. Har tänkt investera i ett par bibs och tror att det lutar mot Pro team thermal bibs.
Tacksam om svar.
+ 1, det är L du ska ha i Pro Team Thermal. För övrigt det enskilt bästa cykelplagget jag äger.
ebefeldt sa:Koden funkar även på bundles.
micro553 sa:ohellstrom sa:thomalin sa:aland33 sa:Hoppar in med en fråga angående storlekarna på Rapha. Har tänkt investera i ett par bibs och tror att det lutar mot Pro team thermal bibs.
Tacksam om svar.
+1 har kört några turer med mina nu och är supernöjd. Vilket plagg. Lagom tjockt utan att bli för tjockt. Jag inbillar mig att man kan köra dessa till midsommar :) och sen från september.
thomalin sa:Premiär idag för nytt kit. Underställst-shirt, jersey med tillhörande vindväst. Precis lagom varmt i vårsolen... 87km fick jag i benen också ?
staine sa:thomalin sa:Premiär idag för nytt kit. Underställst-shirt, jersey med tillhörande vindväst. Precis lagom varmt i vårsolen... 87km fick jag i benen också ?
Härligt, dyrt, och pr0 såklart!
:)
thomalin sa:Premiär idag för nytt kit. Underställst-shirt, jersey med tillhörande vindväst. Precis lagom varmt i vårsolen... 87km fick jag i benen också ?
emilh sa:Liknande kit på oss idag då, startade dock i minusgrader så de blev fodrade västen :)thomalin sa:Premiär idag för nytt kit. Underställst-shirt, jersey med tillhörande vindväst. Precis lagom varmt i vårsolen... 87km fick jag i benen också ?