Marren
Medlem
Visa din Rapha (och lite nyheter...)
Skogling sa:Dom skickar med häst och vagn när det är rea.
Låter snabbt......om det inte är mitt paket som hamnat under Nockeybron förstås....
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Skogling sa:Dom skickar med häst och vagn när det är rea.
Så var det.....och på paketet en röd stor lapp "SÖKT", jo tjena, mitt mobilnummer fanns på etiketten.Marren sa:Skogling sa:Dom skickar med häst och vagn när det är rea.
Låter snabbt......om det inte är mitt paket som hamnat under Nockeybron förstås....
Skogling sa:För mig tar det ett par dagar xtra vid reor.
Jocke77 sa:Skogling sa:För mig tar det ett par dagar xtra vid reor.
Det kanske är något personligt ;-)
micro553 sa:Nån som testat cotton pants - slim?
Jag beställde en merino tröja på rean att ha civilt - supernöjd med passform, tjocklek på material osv. Rekommenderas.
Marren sa:micro553 sa:Nån som testat cotton pants - slim?
Jag beställde en merino tröja på rean att ha civilt - supernöjd med passform, tjocklek på material osv. Rekommenderas.
Har förra årets modell, oanvänd, med armlappar och etikett till salu...XXL.
Köpte lite mer i dag, tröja, strumpor och kallingar.
Få se var dom landar denna gång.
garfunkel sa:Lite mer information on kommande butiken i Köpenhamn
http://pages.rapha.cc/clubs/rapha-copenhagen
NLC sa:garfunkel sa:Lite mer information on kommande butiken i Köpenhamn
Oh oh oj oj oj.... Detta kan bli dyyyyyyyrt.
ohellstrom sa:NLC sa:garfunkel sa:Lite mer information on kommande butiken i Köpenhamn
No worries, det var redan dyrt!
Nu slipper jag handla för 800dkk för att få hem ett par strumpor ;)
NLC sa:ohellstrom sa:NLC sa:garfunkel sa:Lite mer information on kommande butiken i Köpenhamn
No worries, det var redan dyrt!
Nu slipper jag handla för 800dkk för att få hem ett par strumpor ;)
Slumpmässigt sammanfall med "you know what"? I don't think so ;-)
JKolmo sa:Tänk också på att Pro team lightweight-västen är ganska stor i storleken. Jag har den i XS, kör alltid S i Pro team och XS eller S i övrigt. Lite större i storleken än normalt för Pro team således.
Skogling sa:Rapha är inte så premium när det kommer till storlek. Rätt drygt tycker jag.
Jag har köpt 2 vindvästar genom åren. Dom var så olika i storlekarna att man häpnar.
En rosa HighVis Brevet gilet i stl. M som var så tajt att jag inte kunde andas. Jag köpte en grå för en tid sedan. L såklart. Den satt som en sopsäck på min arma kropp.
leffo sa:JKolmo sa:Tänk också på att Pro team lightweight-västen är ganska stor i storleken. Jag har den i XS, kör alltid S i Pro team och XS eller S i övrigt. Lite större i storleken än normalt för Pro team således.
Så om man har L på classic-prylarna bör man ha XL i pro men inte på vindvästen som har normal storlek, alltså L för mig (som har classic bibs, tröja och ninja-merinon i L)?
micro553 sa:Är det nån som provat deras Merino Zip Through? Söker nåt avslappnat men med lite stil att ha off bike. Köpte den långärmade utan dragkedja på rean i 2 färger och gillar den som vanlig tröja.
Eveningstar sa:Är man hänvisad till www.rapha.cc, eller finns det andra butiker som också säljer Rapha?
Min storlek är slut hos rapha.cc.
Longines sa:Min vän säger att varumärken är humbug och mest för svaga människor.
NLC sa:Longines sa:Min vän säger att varumärken är humbug och mest för svaga människor.
Gäller det även klockor ??
Marren sa:Nu släpper Rapha hjälmar oxå.....ung dubbelt så dyra som Brooks.
NLC sa:Longines sa:Min vän säger att varumärken är humbug och mest för svaga människor.
Gäller det även klockor ??
castrello sa:Marren sa:Nu släpper Rapha hjälmar oxå.....ung dubbelt så dyra som Brooks.
Det är ju en Giro men med ett extra klistermärke.
NLC sa:Alltså, man måste ju inte köpa om man inte vill. Även om det kan vara svårt att tro ;-)