Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Mange. sa:Att det kan skilja sig så mycket mellan olika märken.
brännan ska vara knivskarp, här behövs uci!
NLC sa:Nej det tycker jag inte. För mig blir byxbenslängden rätt spot on med Pro team bibs i regular jämfört med tex VOID, Gore och Assos i samma angivna storlek.
castrello sa:NLC sa:Nej det tycker jag inte. För mig blir byxbenslängden rätt spot on med Pro team bibs i regular jämfört med tex VOID, Gore och Assos i samma angivna storlek.
Ok, jag hittade lite Q&A på deras hemsida där de angav lite benlängder för olika storlekar och modeller.
NLC sa:castrello sa:NLC sa:Nej det tycker jag inte. För mig blir byxbenslängden rätt spot on med Pro team bibs i regular jämfört med tex VOID, Gore och Assos i samma angivna storlek.
Ok, jag hittade lite Q&A på deras hemsida där de angav lite benlängder för olika storlekar och modeller.
Det som stör mig mer är hur olika rymliga t.ex. Brevet & Classic-byxan är jämfört med Lightweight eller Classic 3/4. Det känns inte särskilt premium, men kanske bara bita i det sura äpplet och köra på Pro Team =)
NLC sa:castrello sa:NLC sa:Nej det tycker jag inte. För mig blir byxbenslängden rätt spot on med Pro team bibs i regular jämfört med tex VOID, Gore och Assos i samma angivna storlek.
Det som stör mig mer är hur olika rymliga t.ex. Brevet & Classic-byxan är jämfört med Lightweight eller Classic 3/4. Det känns inte särskilt premium, men kanske bara bita i det sura äpplet och köra på Pro Team =)
antonlindb sa:Jag rasar! ;-)
Knep hem ett par brevet bibs, men efter ett par dagar får jag ett mail att min order har avbrutits. Ingen förklaring, utan bara att den avbrutits.
Mailar kundtjänst och får ett otrevligt svar om att biben är slut och att jag absolut inte kan få någon produkt när den kommer tillbaka i lager.
Haft ett par andra fall när jag tycker kundtjänsten vari under all kritik. Exempelvis tog det 6 veckor att byta ett plagg till annan storlek. Riktigt synd att slarva med kundtjänsten när allt annat är kanonbra!
antonlindb sa:Jag rasar! ;-)
Knep hem ett par brevet bibs, men efter ett par dagar får jag ett mail att min order har avbrutits. Ingen förklaring, utan bara att den avbrutits.
Mailar kundtjänst och får ett otrevligt svar om att biben är slut och att jag absolut inte kan få någon produkt när den kommer tillbaka i lager.
Haft ett par andra fall när jag tycker kundtjänsten vari under all kritik. Exempelvis tog det 6 veckor att byta ett plagg till annan storlek. Riktigt synd att slarva med kundtjänsten när allt annat är kanonbra!
bigmollo sa:Provcyklat brevetbyxorna inomhus. Mina första Raphabyxor och jag är mer än nöjd. Grymt skönt material. Funtar fan på att köpa ett par till fast svarta. Får se om jag får mod efter aftermonark-ölen.
gerrardsdobbar sa:Stora storlekar? Ligger ändå långt ner i mediumspektrumet.
Spacekitty sa:Hur liten är den lilla rüggsäcken egentligen? Vad får plats i den utöver en dator?
Spacekitty sa:Så typ en vanlig stor Jopa/Esselte pärm med tygrygg och sen är det fullt.
gerrardsdobbar sa:OK. Jag testar, helt enkelt!
Skogling sa:Jag blev tvingad att köpa en Back Pack Jacket. Dumma Rapha. ?
Spacekitty sa:Hur liten är den lilla rüggsäcken egentligen? Vad får plats i den utöver en dator?
HanStröm sa:Hoppsan, 2 par Pro Team Bib i olika storlekar (för att testa) och en Classic Jeresy II trillade ner i varukorgen nu när man fick ytterligare 10% rabatterbjudande i mailen :)
Hoppas man nu bara får returnera det som inte passar.....
castrello sa:Spacekitty sa:Hur liten är den lilla rüggsäcken egentligen? Vad får plats i den utöver en dator?
Du fick ju redan svar men jag beställde en (45 euro vr svårt att motstå). Skriver en recension på bloggen när den kommit.
castrello sa:Rapha Small Backpack
Henrik_E sa:Väldigt gul.