Visa din Rapha (och lite nyheter...)
Huggelito sa:När brukar sortimentet vara helt uppdaterat i för säsongen?
Sista Pro Team-grejerna brukar trilla in i april, men det varierar lite.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Huggelito sa:När brukar sortimentet vara helt uppdaterat i för säsongen?
lundatok sa:Core-modellen på bibs är nog en av Raphas sämsta idéer. De är så bra tycker jag att det egentligen inte finns anledning att köpa några andra bibs.
NLC sa:lundatok sa:Core-modellen på bibs är nog en av Raphas sämsta idéer. De är så bra tycker jag att det egentligen inte finns anledning att köpa några andra bibs.
Eller hur! Är halvvägs att kika in i Cph butiken och köpa två par Core nu om det inte vore för att jag vet att jag inte kommer kunna hålla mig till bara dem ...
mhenry sa:Skulle thermalbibsen ha hjälpt mot den smärtsamt brännande känslan jag fick nivetvar vid -15 grader och solsken?
Huggelito sa:Någon som åkt på resorna? Prisvärda? Svårt att få till köttig distans med småbarn hemma... :/
lundatok sa:Core är jättebra.
Huggelito sa:lundatok sa:Core är jättebra.
Finns redan i garderoben :)
Huggelito sa:Filar på nya Bibs, hur tänker jag mellan Brevet, Pro team och Classic II? Typ samma pris på alla
micro553 sa:Core - absolut bra för pengarna men en nackdel är att de åker upp om man kör vintertights över typ Deep Winter Tights. Det blir till att dra ner / rätta till vid benen om man kör den kombon. För att vara övertydlig - man rättar till innan avfärd och när de väl är på plats sitter de fint! Detta "problem" upplever jag inte om jag kör Classic eller Pro Team under Deep Winter. Ingen stor grej men tänkte ändå informera.
NLC sa:Men kör man vintertights över syns det ju inte om man kör Rapha-bibs under ;-) #posör
Viktor Bergsgeten sa:Köpte ett par Pro team thermal bibs. Är nöjd men känns som dom kommer bli varma på sommaren. Vilka ska man köpa om man vill ha sommarbibs? Funderar lite mellan classic, Core eller Pro team lightweight.
Just benvärmarna har jag inte men är mycket nöjd med arm- och knävärmarna i merino. Framförallt armvärmarna sitter mycket bättre än de "vanliga" i Roubaix-tyg på mina långa taniga armar. Kört båda ett par säsonger nu och de är fortfarande i fint skick, dock har båda börjat få hål runt etiketten vars sömmar stoppar tygets möjlighet att stretcha. Köper jag nya kommer jag sprätta bort etiketterna det första jag gör!Henrik_E sa:Krashade mina sista hela benvärmare hem från jobbet i dag. Hur är merinovärmarna?